GİDER > Gider’de Aldığımız Mal/Hizmet eklerken İş Türü’nü Protez veya laboratuvar işlemlerinden başka birini seçerek laboratuvar iş aşamalarını takip edebilirsiniz. Şu an için laboratuvar iş aşamalarının gösterimi için liste bulunmamaktadır. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki GİDER > Gider sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Hasta kartına hasta kayıt ederken veya telefon numarasını eklerken "Bu kimlik numarasında kayıtlı hasta var" ve "ad,soyad,kimlik no ve doğum tarihi bilgileri uyuşmuyor" diye hata almaktayız. Çözümlenmesi için dönüş sağlarsanız seviniriz.
Kullanıcı hatasıyla mükerrer hasta kaydını engellemek adına Dr.DENTES’in kontrol sistemi aynı kimlik numaralı hasta bulunduğunda size bu uyarıda bulunur. Eğer AYARLAR > Klinik’te Hasta Kimliğini Doğrula ayarı açık ise de hasta kartını oluşturmak veya güncellemek için girdiğiniz bilgilerin T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’ndeki kayıtlarla eşleşmesi gerekir, dilerseniz bu ayarı kapatabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Klinik sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Yaşadığınız durumlardan farklı ise AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki WhatsApp iletişim hattımızdan mesai saatlerimiz içerisinde iletişime geçebilirsiniz.