Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba. Kargo ile sms aktivasyonu için evrakların gönderimini yaptık. Bundan sonraki süreç nedir acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Başlığınızın onay süresi, belgelerin bize ulaşmasından sonra ortalama 10 iş günü sürebilmektedir. Onayın tamamlanması veya belgelerinizde bir eksiklik/problem tespit edilmesi durumunda ekibimiz size ulaşacaktır.

Bu tür sorularınızı AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Firma Bilgileri tablosunda bulunan iletişim numaramıza WhatsApp üzerinden sorabilirsiniz.

Merhaba. İmplant yaptığımzda hep aynı stoktan düşüyor. Başka bir marka stok girişi yapıp o markadan stoktan düşmesi için ne yapmam lazım? İnanın çok uğraştım sonra yazdım.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

STOK > Stok Kartı'nda İmplant stok kartına "Malzeme Özellikleri" olarak tanımlama yapmanızı, stoğa giriş yaparken bu özellikleri seçip "Seri No" ile giriş yapmanızı öneririz. Ek olarak; tedavilerinizde kullanılan malzemeleri takip etmek için AYARLAR > Klinik sayfasındaki “Tedavide Malzeme Kullan” ayarını açmanız gereklidir. Bu ayarı açtıktan sonra HASTA > Oral’de tedavide kullandığınız implant gibi malzemeleri "stoğunuzdan" seçebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK > Stok Kartı, STOK > Depo, GİDER > Alış Faturası, RAPOR > Stok Hareketleri ve RAPOR > Stok Durumu sayfalarını inceleyebilirsiniz.

İmplant ile alakalı sorumu çözdüm. Yorulmayın diye mesaj attım.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Teşekkür ederiz. Görüşünüzü diğer kullanıcılarımızın da bilgilenmesi için cevapladık. Tekrar buradan da iletiyoruz;

STOK > Stok Kartı'nda İmplant stok kartına "Malzeme Özellikleri" olarak tanımlama yapmanızı, stoğa giriş yaparken bu özellikleri seçip "Seri No" ile giriş yapmanızı öneririz. Ek olarak; tedavilerinizde kullanılan malzemeleri takip etmek için AYARLAR > Klinik sayfasındaki “Tedavide Malzeme Kullan” ayarını açmanız gereklidir. Bu ayarı açtıktan sonra HASTA > Oral’de tedavide kullandığınız implant gibi malzemeleri "stoğunuzdan" seçebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK > Stok Kartı, STOK > Depo, GİDER > Alış Faturası, RAPOR > Stok Hareketleri ve RAPOR > Stok Durumu sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Öncelikle çok kullanışlı bir program yapmışsınız. Ellerinize sağlık. Küçük bir isteğim olacaktı. Keşke oral ekranına yapılan tedaviye kısa not girme sekmesi olsaydı. Fevkalade olurdu. İnanın hekimin çok ihtiyacı oluyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Değerli görüşünüz için teşekkür ederiz. Oral'de ilgili diş numarasına tıklayarak dişe özel not girebilirsiniz. Notu olan diş numarası kırmızı renkte görülür. Ya da notunuzu uyguladığınız tedaviyi oral şemanın altındaki listeden seçerek turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklayıp tedavi ismi sonuna yazabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Hastada önceden var olan implantlarına, diagnoza işlendikten sonra tedavi planlaması ve tedavi bölümünde implant sökümü yapılamıyor. Hem listede implant sökümü olmalı hem de görselde eski implantı kaldırabilmeliyiz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

"İmplant Çıkartılması" isimli tedavi tam olarak bu işi yapıyor. Diyagnoz, Planlama veya Tedavi farketmeksizin dişte implant varsa "İmplant Çıkartılması" tedavisi uygulandığında oral şemada implant görseli kaldırılır.

Sağlık Bakanlığına hasta ile ilgili bilgi göndermek istiyorum. E-nabızdan yardımcı olabilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

USS kullanmaya başlamak için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES USS / e-Nabız başlığını incelebilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Oral da planlama ve tedavi kısımlafından çıktı alıyoruz. Ancak çıktı da orada görünen tutar yerine indirim öncesindeki tutar yazıyor. Yani yapılan x tedavisi 2000 tl iken indirim ile 1500 tl ye yapıldı. Ancak çıktı alınca 1500 yerine 2000 tl yazıyor. Kontrol eder misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneğiyle Oral'de Planlama ve Tedavi çıktılarında indirimlerin gösterilmesini kapatabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Gider raporunun son sayfasında bakiye( borcumuz) ve bakiye (fazla ödediğimiz ) toplamları hatalı görünüyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Bildiriminiz için teşekkür ederiz. RAPOR > Gider'de TRY toplamın doğru gösterilmesi sağlandı.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Ek bir ücret ödemeden hastanızın kendi telefonundan kişisel bilgilerini kendisinin doldurmasını ve hasta kartı oluşturmasını sağlayabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki SMS kullanıcılarımız.)

Hasta Kartı'nın üst tarafındaki SMS ile Yeni Hasta düğmesi ile hastanın cep telefonuna kişisel bilgilerini doldurabilmesi için link gönderebilirsiniz. Hastanız bu link ile bilgilerini doldurabilir, bilgilerini doldurduğunda Dr.DENTES size bildirimde bulunur.

Personel maaşı vs giderler girilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

GİDER bölümünden laboratuvar, diş deposu, implant firması, personel, genel giderler, vs. her türlü gider kayıtlarınızı işleyebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki GİDER > Gider Kartı, GİDER > Gider, RAPOR > Defter, RAPOR > Gider ve RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp