Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba, stok kartına girişleri yaptık. iki sorumuz var.
1-Stoktaki tüm malzemeleri aynı sayfada nasıl görüyoruz?
2-1 ay içinde harcanan stok miktarının tutarını nasıl alabiliyoruz?
Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

1- RAPOR > Stok Durumu’ndan tüm mevcut stoğunuzu görebilirsiniz. Stok modülüyle ilgili ayrıntılı eğitim videolarımız yakında sizler ile olacak.
2 – Bu işlem stoğun, maliyet paketi kısmıyla ilgilidir. Maliyet paketi kullanıma açıldığında sizlere duyurulacaktır.

Merhaba depo stoğundan kliniğe transfer yapınca stok hareketlerinde kalan stok doğru gösteriyor. Ancak stok kartında adet değişmeden kalıyor?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Depolar arası transfer yaptığınızda malzeme harcanmayıp sadece taşındığı için stok kartındaki adet aynı miktarda kalır. Depo düzeyinde stok adetlerini görmek için STOK > Stok Kartı'ndaki "detay" yazısına tıklanır. Stok modülüyle ilgili ayrıntılı eğitim videolarımız yakında sizler ile olacak.

Merhabalar, hasta tedavi ekranının çıktısını almak istediğimizde bütün geçmiş tedavilerinin de çıktısı alınıyor. Sadece seçilen tedavilerinin çıktısını almak istiyoruz bununla ilgili bir çalışmanız olabilir mi? İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Eğer geçmiş tedavilerin takibini sağlamıyorsanız HASTA > Hesap’ta “=” simgeli “hesabı kapat” düğmesi ile geçmiş tedavileri oralde gizleyebilirsiniz. Daha sonrasında oraldeki tedavileri yazdırdığınızda geçmiş (hesabı kapatılan) tedaviler çıktıda yer almaz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hesap sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Defter kısmında gelirin ne kadarının nakit ne kadarının posta biriktiğini ayrı ayrı gösterecek bir sekme olursa günlük ve aylık kasa yapılması çok daha sağlıklı olacaktır.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Defter'de seçtiğiniz dönem aralığında "aldığımız" ve "ödediğimiz" raporlarının altında ödeme tipine göre toplamlar gözükür. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Defter sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Hastanın diagnozunda eski hassas bağlantılı protez ve bağlantıdaki eski kuronları işaretlenince, Planlama bölümünde bu protezleri kaldıramıyorum; kuron sökümü işaretlense bile görsel değişmiyor. Bunun düzeltilmesini rica ediyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Protez sökümü tedavisi uygulayarak protez ve hassas bağlantıları, kuron sökümü ile kuronları oral şemadan kaldırabilirsiniz.

İyi günler, randevu ekranında hastanın durumunu bekliyor veya geldi olarak işaretlediğimizde, eski programda farklı bir renkte yanıp sönüyordu. Kalabalık zamanlarda çok yardımı olan bir özellik. Dr.DENTES'te benzer bir özellik eklenmesi çok iyi olurdu. İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

"Bekliyor" durumdaki randevuların yanında (B), "Geldi" durumdakilerin ise yanında (+) sembolü gözükür. Dr.DENTES'teki tüm randevu durumları sembollerle gösterilir, randevu renkleri şimdilik randevu açıklaması veya hekimi belirtmek için kullanılıyor.

Merhabalar. Fatura keserken iskonto ibaresine rastlamadık. Bazı hastalarımız için bu şekilde işlem yapmamız gerekiyor. Böyle bir seçenek eklenmesi mümkün müdür Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Fatura’da tedaviler (fatura kalemleri) seçildikten sonra “Değiştir” düğmesiyle kalem tutarlarını değiştirebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Fatura sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba, online randevu taleplerini Google takvimde onayladığımız programda randevularda görünür mü? Teşekkür ediyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hem güvenlik riskleri hem de teknik sebeplerden dolayı Dr.DENTES’e eklediğiniz randevularınızı Google veya Apple takvim ile paylaşabilirsiniz ancak takvime eklediğiniz randevular Dr.DENTES’e yansıtılmaz.

Hastaları "Platinium, Gold, Silver" gibi gruplara kaydedip, otomatik olarak belirli indirim oranları ayarlaması yapılırsa daha kullanışlı bir hale gelebilir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Tarife sayfasında farklı fiyatlarda tarife oluşturup, ilgili hastaların kartında “tarife” alanından uygun tarifeyi seçebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Aileye bir kişi adına ortak fatura kesebiliyor muyuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Fatura’da “Alıcı” bölümündeki bilgilere aile adına ödeme yapacak kişinin bilgilerini girip fatura kalemlerini de “Değiştir” düğmesiyle olması gereken fatura tutarına uygun hale getirebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Fatura sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp