Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba, gönderimi engellenen gereksiz SMS'lerimizi rapor halinde görmek istiyorum. Kim için ne zaman gönderilmiş, neden gitmemiş, nerede hata yapılmış görmek istiyorum.
Yardımcı olur musunuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gönderimi engellenen SMS'ler kayıt edilmediği için bir raporu bulunmuyor. Gereksiz SMS göndermenizi engellemek için yeri doldurulamayan özel ifadelerin bulunduğu SMS'ler gönderilmez.

Örneğin mesajınızda "{randevutar}" özel ifadesini kullandıysanız, alıcı olarak seçtiğiniz hastalardan gelecekte herhangi bir randevusu bulunmayan hasta olursa bu özel ifadenin içeriği doldurulamaz. Gereksiz/yanlış SMS gitmesin diye sistem o hastaya sms göndermez. Ve bu şekilde gönderimi engellenen smslerin sayısını size AYARLAR > SMS Gönder sayfasında gösterir.

Merhaba, tüm faturaları sistem üzerinden kesmek istiyoruz. Bununla ilgili kontör mü satın almamız gerekiyor? Fatura ayarlarını manuel yaptıktan sonra başka bir entegratörle bağlantı sağlamamız gerekiyor mu? Örn: Firmanın vergi no girdikten sonra sistemin türettiği fatura herhangi bir entegratöre ihtiyaç duyuyor mu? Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki "Dr.DENTES e-Belge (e-Fatura / e-Arşiv Fatura / e-Serbest Meslek Makbuzu)" başlığı altından e-SMM/e-Fatura Başvuru Adımlarına tıkladığınızda açılan sayfadan e-Fatura/e-Arşiv ve e-SMM sürecine ulaşabilirsiniz. Dr.DENTES’ten birkaç tıkla fatura kesebilirsiniz, ek bir ayar gerekmiyor. Hesabınızın entegratörle bağlantısını ekibimiz sağlıyor. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Selam, yabancı uyruklu hastaya fatura nasıl düzenlenir?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Fatura sayfasında, yerli hastalara benzer şekilde düzenleyebilirsiniz ancak istisnai durumlar için (TC Kimlik No, Sağlık Turizm) vb. muhasebecinizden bilgi alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Fatura sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Aile ödemelerinde ödemeleri yapacak bir kişi atayabiliyor muyuz? Ödeme alınca toplam borçtan mı yoksa aile fertlerinden eşit miktarda borç mu siliniyor? Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Aile için bir bireye ödeme atanamıyor. Bir aileye mensup hastanıza tedavi yaptığınızda ailenin toplam borcu artar. HASTA > Hesap’ta pembe renkli Aile Hesabı düğmesi ile ailenin toplam borcunu ve aile bireylerinin bireysel borcunu görebilirsiniz. Aile bireyi ödeme yaptığında, aile borcuna yansıyan kendi payı düşer. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hesap sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

SMS satın aldık hala krediniz yok yazıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES’te SMS kullanabilmek için hem kredi hem de SMS başlığınız bulunmalıdır. Hesabınıza tanımlı SMS başlığınız bulunmuyor. Başlık oluşturmak için; Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Ödeme yaptım sistem dolayısıyla iki kere işlem oldu onu silebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

22.12.2022 12:10 tarihindeki görüşünüze cevaben belirtildiği şekilde kredi kartınızın ayarı nedeniyle önceki işleminiz tamamlanmamış. Bankanız, kartınızdan başarıyla tek ödeme iletmiştir. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

2 Ocak'a kadar ödememiz gereken bir bakiye var ancak sisteminizdeki sıkıntı nedeniyle kaç kere denememe rağmen ödeme yapamıyorum. Sıkıntı düzelince haber verirseniz kart ile ödeme yapacağım.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Ödeme sisteminin de size bildirimde bulunduğu şekilde ödemeniz, kredi kartınız internet alışverişlerine kapalı olduğu için tamamlanamamış. Bu konuda bankanızın destek kanalları ile iletişime geçebilirsiniz.

Kestiğimiz faturaların dökümü anında görüntülenemiyor. Zamanla yarışıyoruz başka bir sisteme yükleme yapıp onay almamız gerekirken Dr.DENTES'in fatura yansıtma aksaklığı nedeniyle mağduriyet yaşıyoruz. Provizyon onayı almak için faturaya ihtiyacımız var ve bu aksaklık yüzünden hasta kaybı yaşıyoruz. İletişime geçmemize rağmen çözüm odaklı cevaplar alamıyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) servislerinin yoğunluk durumuna göre fatura imzalama sürecinin süresi farklılık gösterebilmektedir. Yasal nedenlerle fatura, GİB imza sürecini tamamlamadan görüntülenemez.

e-Belge aktivasyonu için ne gerekli?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki "Dr.DENTES e-Belge (e-Fatura / e-Arşiv Fatura / e-Serbest Meslek Makbuzu)" başlığı altından e-SMM/e-Fatura Başvuru Adımlarına tıkladığınızda açılan sayfadan e-Fatura/e-Arşiv ve e-SMM sürecine ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Stok kartında malzeme miktarını nasıl gireceğiz. Stok kaydı oluşturamıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlgili STOK > Stok Kartı sayfasındaki mor renkli “Stok Hareketi Ekle” düğmesi ile veya GİDER > Alış Faturası sayfasından malzeme girişi için alış faturası oluşturabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK > Stok Kartı ve GİDER > Alış Faturası sayfalarını inceleyebilirsiniz. Stok modülünün eğitim videoları da çok yakında sizlerle olacak :)

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp