Kullanıcı Etkileşimleri

Bazı ilaçlar eksik. Aftojel, rennie vs. daha rahat ilave etmeliyiz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İletilen ilaçlar belirli dönemlerde sisteme yüklenmektedir. İlaç bilgisinin sağlıklı girilebilmesi için bir form oluşturulmuştur, HASTA > Reçete'den forma ulaşabilirsiniz. Reçete üzerine yazılacak bilginin eksiksiz olması için belirttiğimiz formun eksiksiz doldurulması zorunludur. Şayet ilaç https://www.titck.gov.tr kayıtlarında mevcut değilse ilaç listesine eklenmez.

PC saatimiz normal olmasına rağmen program üzerinde randevu sekmesinde saatimiz 1 saat ileri gibi görünüyor sebebini bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Cihazınızın tarih ve saati doğru ise zaman dilimi hatalı olabilir. Türkiye 2016 yılında GMT+2 zaman diliminden GMT+3 zaman dilimine geçti. Bazı güncellenmeyen eski işletim sistemlerinde bu bilgi olmadığı için problem yaşıyor olabilirsiniz. Cihazınızın zaman dilimini düzenlemenizi veya işletim sisteminizi güncellemenizi öneririz.

Yapılan ödemelerin dekontlarını istiyoruz sistemde bulamıyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Eğer hastaların yaptığı ödemelerden bahsediyorsanız HASTA > Hesap'ta alınan para kayıtlarının sonundaki yazıcı simgesi ile hastalarınıza para alındı belgesi verebilirsiniz. Eğer Dr.DENTES'e yaptığınız ödemelerden bahsediyorsanız ödemelerle ilgili tüm bildirimler hesabınızın sorumlusunun iletişim bilgilerine gün sonunda otomatik olarak yapılır.

SMS ayarlarına bakiye ile ilgili ilave SMS girişi yapılabiliyor mu? Teşekkürler

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste, RAPOR > Bakiye veya RAPOR > Kısmi Bakiye sayfasından rapor oluşturarak bakiyesi olan hastalarınızı listeleyebilirsiniz, listedeki hastalarınıza mavi renkli SMS Gönder düğmesi ile topluca hatırlatma yapabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste, RAPOR > Bakiye, RAPOR > Kısmi Bakiye sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Şu an bakiye için ek ayar bulunmamaktadır.

Merhabalar, yedek aldığımızda tüm para birimleri tek tip görünüyor. Yani Euro da dolar da rakam olarak görünüyor.

1) Yedek alınırken hangi para birimiyle işlem yapıldıysa onun doğru para biriminin çıkmasını istiyorum.
2) Hastadan yapılan tahsilat tl ise hastanın bakiyesi döviz ise o günkü kuru da yazmasını istiyorum.

Yedekten kontrol yapıldığında bu birim karmaşası yüzünden hastalardan tahsil edilen tutarlar hatalı çıkıyor.

İlginiz için teşekkürler

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'in oluşturduğu yedekteki hasta kartı kayıtlarında hastayla çalışılan para birimi bilgisi; gelir, gider, planlama ve tedavi kayıtlarında ise hem para birimi hem de döviz kuru bilgisi yer almaktadır.

Merhaba, notları sadece not kısmına değil de tek tek dişlere de ekleyebilsek keşke, dişin üzerine mouse okunu getirdiğimizde eklenmiş notlar belirse. Çok kullanışlı olur açıkçası. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Oral'de diş numarasının üzerine basarak not girebilirsiniz. Notu olan diş numarası kırmızı renkte görülür. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Randevuları sürükle-bırak ile taşı" onay kutusunun işaretini kaldırarak hatalı taşıma yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Merhabalar kolay gelsin. Randevu ekranındaki hastalar için randevu oluşturulduktan sonra kilit sistemi gelebilir mi? Başka kullanıcılar yanlışlıkla randevu saatini değiştirebiliyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Randevuları sürükle-bırak ile taşı" onay kutusunun işaretini kaldırarak hatalı taşıma yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Randevuların kaydırma yöntemiyle yerleri değişirken uyarı vermesi kesinlikle çok öenmli. Yanlışlıkla randevu saati değişen hastalarla sorun yaşıyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Randevuları sürükle-bırak ile taşı" onay kutusunun işaretini kaldırarak hatalı taşıma yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Randevuların kaydırarak değişmesi kolaylık sağlıyor. Fakat yanlışlıklarda yol açıyor. Bununla alakalı bir çalışma varmı? Dr.DENTES kullanan birçok hekim arkadaşım aynı fikirde. En azından randevu saati değiştirirken onay istemesi süper olur. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Randevuları sürükle-bırak ile taşı" onay kutusunun işaretini kaldırarak hatalı taşıma yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp