Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba iyi günler kullanıcı yetki değiştirmek istiyorum fakat sürekli kullanıcı adı geçersiz uyarısı alıyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kullanıcı adı; kullanıcı adını yazdığınız kutunun altında belirtilen kurallara uygun olmalıdır. Kullanıcı bilgilerini veya yetkilerini düzenlemek için öncelikle kullanıcı adınızı düzenlemeniz gereklidir.

Merhabalar, Doktortakvimim gibi uygulamalar ile Dr.DENTES randevularımı/hasta bilgilerimi eşleyebilir miyim?

Saygılarımla, Uzm.Dt. E. C.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Bu isteğinizi bahsettiğiniz platforma da iletiniz. Onlardan böyle bir talep gelmesi durumunda herhangi bir teknik engel bulunmuyor. Biz daha önce iş birliği için kendileriyle iletişime geçtik. Lakin sonuçlanmadı. Ayrıca Dr.DENTES'in Google Takvim ve Apple Takvim ile paylaşım özelliği bulunmaktadır, ayrıntılar için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Randevu sayfasını inceleyebilirsiniz.

Hastaya birden fazla planlama oluşturulduğunda tercih edilen planlamayı işaretleme ya da renk değiştirme yapabilir miyiz, belirgin olması açısından?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de hastaya sunduğunuz tedavi planlarından birini hastayla anlaştıktan sonra SÖZLEŞME (Sözleşme düğmesi ile) haline çevirebilir, bu sözleşmenin ÖDEME PLANINI oluşturabilirsiniz. Planlanan ödeme günlerinde uyarı alırsınız. Planlanan tedavileri adım adım uygulayıp TEDAVİYE KOPYALAYABİLİRSİNİZ (Tedaviye Kopyala düğmesi ile). HASTA > Hesap'ta SÖZLEŞMEDEN (Sözleşme düğmesi ile) doğan alacağınızı takip edebilirsiniz.

HASTA > Oral'in sağ tarafındaki İşlemler bölümünde sözleşmeye çevirdiğiniz planın sonunda (*) işareti gösterilir.

Ayrıntılar için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.

- HASTA > Hasta Kartı: "Hasta Kartı Düzenleme/Silme"
- HASTA > Hasta Kartı: "SMS ile KVKK onayı alma"
- RANDEVU: "Randevu ile Hasta Kartı eşleştirme"
- GİDER > Gider Kartı: "Gider Kartı Oluşturma"
- GİDER > Gider Kartı: "Gider Kartı Düzenleme/Silme"
- GİDER > Gider: "Aldığımız Mal Hizmet Kaydı"
- GİDER > Gider: "Ödeme Kaydı"
- GİDER > Gider: "Gider Ödemesinde İndirim"
- GİDER > Gider: "Laboratuvar Mal/Hizmet Kaydı"

9/10 tevkifat oranı sistemde bulunmamaktadır. Bu tevkifat oranının eklenmesini rica ederiz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

9/10 tevkifat oranı Dr.DENTES e-Fatura sistemine dahil edildi. Tevkifat tipi olarak da "612 - TEMİZLİK HİZMETİ [GT 117-Bölüm (3.2.10)]" eklendi. Bunun dışında bir tevkifat tipine ihtiyaç duyulması halinde yine Görüş Bildir bölümünden bize iletebilirsiniz.

Merhaba. Sms gönderdiğimizde sms hakkımız olduğu halde sürekli 0 sms kaldı şeklinde uyarı geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yapılan incelemede herhangi bir problem görülmedi. Dr.DENTES'te tam olarak ilettiğiniz şekide bir uyarı bulunmuyor. Bahsettiğiniz uyarının ekran görüntüsünü e-posta veya whatsapp üzerinden iletmeniz halinde ayrıntılı inceleme yapabiliriz.

Merhabalar. Şahıs şirketi olarak çalışan bir hekimim. E-Serbest Meslek Makbuzu ile fatura kesebiliyoum. Dr.DENTES üzerinden iade faturası keseceğim zaman fatura tipi olarak iade seçemiyorum. İade keseceğim firma iade faturası olması gerekliliğine vurgu yapıyor. Videoda anlatılana göre bir problem olmuyor. Ama şirket kaynaklı galiba ben kesemiyorum. Teşekkür ederim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın elektronik fatura/makbuz alt yapısı gereği e-SMM'lerde teknik olarak "İade" diye bir tip bulunmuyor. e-SMM'de tip olarak "Satış" seçip iadenize konu olan ürün veya hizmetlerin makbuzunu kesebilirsiniz. İade keseceğiniz firmaya sizin e-Fatura değil e-SMM mükellefi olduğunuzu teknik olarak bu şekilde olması gerektiğini iletebilirsiniz.

Merhaba makbuz yazdırma ayarları A4 boyutu yerine yatay A5 boyutuna ayarlamanız mümkün mü? Çünkü kağıt israfı çok olmasından dolayı A4 yerine A5 yazdırmak istiyoruz. Ayarlarınızı yapamıyoruz. Şimdiden teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hesap'taki "Para Alındı Belgesi" zaten A5 boyutunda oluşuyor. Yazdırma sırasında sizin internet tarayıcınızın son seçilen ayarlarından veya yazıcınızdan dolayı farklı boyutta çıkıyor olabilir. Son adımda internet tarayıcınızın yazdırma penceresinde boyut olarak A5'i seçmelisiniz.

Hastaya abutment ücreti ayrıca nasıl giriliyor?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te Türk Dişhekimleri Birliği'nin referans tarifesindeki tedaviler yer alır. Bunun dışındaki tedavileri siz kendiniz AYARLAR > Tarife'den ekleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasının tedavi eklemeyle ilgili bölümlerini inceleyebilirsiniz.

Yanlışlıkla sildiğim hastanın dosyasını tekrar kaydetmek istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp