Kullanıcı Etkileşimleri

Öyle olmamasına rağmen sık sık bilgisayarın tarih ve saatinin yanlış olduğu ve Dr.DENTES'in işleyişini bozabileceği uyarısı alıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Cihazınızın tarih ve saati doğru ise zaman dilimi hatalı olabilir. Türkiye 2016 yılında GMT+2 zaman diliminden GMT+3 zaman dilimine geçti. Bazı güncellenmeyen eski işletim sistemlerinde bu bilgi olmadığı için problem yaşıyor olabilirsiniz. Cihazınızın zaman dilimini düzenlemenizi veya işletim sisteminizi güncellemenizi öneririz.

Ödemeleri daha önce yapılmış bazı hastaların ödemeleri bugün tarihli görünüyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yapılan kontrollerde herhangi bir problem tespit edilmedi. Tarih kullanıcı tarafından yanlış girilmiş.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta ile çalışılan para biriminden farklı bir para birimiyle işlenen tedavilerin çevrimden önceki ilk tutarı, para birimi ve döviz kuru bilgilerinin gösterilmesi sağlandı. HASTA > Oral ve HASTA > Hesap'ta bu tedavilerin tutarları yeşil renkli gösterilir ve fare imlecini üzerine getirdiğinizde ayrıntıları gösterilir.

Program kullanma eğitimi için randevu rica ediyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

“Görüş Bildir” kullanıcılarımızın; görüş, öneri, şikayet, kılavuz ve eğitim videolarında anlatımı bulunmayan sorularını ilettiği kısımdır. Kullanıcı görüşlerinin kalabalıkta kaybolmaması için; bu konularda iletişim e-postamız veya WhatsApp hesabımızdan iletişime geçebilirsiniz.

İsim değişikliği yapıcaz yardımcı olur musunuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'nda turkuaz renkli, kalem simgeli "Değiştir" düğmesiyle hastanızın ismini değiştirebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Eğer sadece Dr.DENTES'te gözüken klinik isminizi değiştirmek istiyorsanız AYARLAR > Klinik'ten değiştirebilirsiniz. Eğer klinik bilgilerinizde veya fatura bilgilerinizde değişiklik olduysa yeni bilgilerinizi AYARLAR > Hakkımız'da sayfasındaki e-posta adresimize en kısa sürede iletmeniz gerekir. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Stok kısmını aktif kullanmak istiyorum fakat sipariş kısmından kiralama veya stok girişi, tedaviye malzeme tanımlamaları yapamıyorum. Bu konu hakkında nasıl bilgi alabilirim?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Stok kullanımı hakkında ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK sayfalarını inceleyebilirsiniz. Çok yakında BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasında stok ile ilgili eğitim videolarımız da yayınlanacaktır. Maliyet paketi kullanıma açıldığında ise sizlere duyurulacaktır.

Hasta bakiyelerinde kalan veya fazla bakiye olduğunda hastanın geldiği son tarihteki ödeme değil ilk tedavi düşüldüğü tarihe atıyor bakiyeyi. Bu da güncel fazla ve eksik ödemeleri takip etmemız açısından sorun çıkarıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Bakiye'de hastaların tarihten bağımsız tüm zamanlardaki borcu veya alacağı görülür. Buradaki Kayıt Tarihi hasta kartının oluşturulma tarihidir. Borcun güncelliği hakkında bilgi sağlaması için RAPOR > Bakiye'de "Son Tedavi Tarihi"nin de gösterilmesi sağlandı.

Dr.DENTES kullanıcısıyız, en düşük SMS paketiniz ve ücreti hakkında bilgi alabilir miyiz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Sipariş sayfasından SMS kredisi paket ücretlerine ulaşabilirsiniz. SMS kullanımı için öncelikle SMS başlığınızın olması gerekmektedir. Eğer yoksa başlık oluşturmak için; Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Hastanın sigara kullanma kullanmama durumunu işaretleyebileceğimiz bir alanı kayıt kısmına ekleyebilir miyiz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı ve HASTA > Oral’deki pembe renkli Anamnez Düğmesi ile hastanın sigara kullanım durumu hali hazırda kaydedilebiliyor. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve HASTA > Oral sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Aşağıdaki sayfaların kullanımı yardım kılavuzuna eklendi. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzuna ulaşabilirsiniz.

- STOK > Stok Kartı
- STOK > Depo
- GİDER > Alış Faturası
- RAPOR > Stok Hareketleri
- RAPOR > Stok Durumu

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp