Kullanıcı Etkileşimleri

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.

- HASTA > Hasta Kartı: "Kontrol Periyodu"
- HASTA > Not ve Görüntü: "Görüntü Yükleme"
- HASTA > Not ve Görüntü: "Görüntü Düzenleme"
- HASTA > Not ve Görüntü: "Tüm Görüntüler"
- HASTA > Hesap: "Tedaviler"
- HASTA > Reçete: "Reçete Oluşturma"

Merhaba. Sağlık turizmi için yabancı hasta sekmesi nasıl oluşturabiliyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'nda yeni hasta eklerken Uyruk olarak Türkiye dışında seçim yaptığınızda "Yabancı Hasta Türü" alanı açılır. Burada "Sağlık Turizmi", "Turistin Sağlığı" gibi sağlık turizmiyle ilgili seçebileceğiniz veriler bulunmaktadır. Ancak USS/E-Nabız veri gönderimi yapmadığınızda bu bir anlam ifade etmez. AYARLAR > Hakkımızda'dan USS/E-Nabız paketine nasıl ulaşabileceğinize bakabilirsiniz.

Merhabalar. Yurtdışı hastası geldiği zaman fatura kesmek istediğimde uyruğunu değiştirip pasaport numarasını girdiğim zaman 10 haneli olmadığı için fatura kesme aşamasında uyarı veriyor. Ülkeyi hindistan yapmama rağmen üstte vergi/tc no diyor ve kırmızı olduğu için doldurulması mecburi pasaport numarası girdiğim zaman 10 haneli değil diyor nasıl fatura keseceğiz yabancı uyruklu hastalara?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Türkiye'de GİB kurallarına göre elektronik fatura/makbuz keserken vergi numarası 10 karakterden küçük, 11 karakterden büyük olamaz. Sadece rakam içerebilir. Hasta uyruğunun fatura ile herhangi bir bağlantısı bulunmamaktadır. Yabancı hastaya/kuruma fatura kesiyorsanız vergi numarası alanına 2222222222 yani 10 adet 2 yazıp, alıcı vergi numarasını veya pasaport numarasını da açıklama alanına yazabilirsiniz. Bu bir tavsiyedir, muhasebecinize veya mali müşavirinize danışınız.

Merhaba. Laboratuvar işlerini ve ödemeleri takip edilmesi amaçlı ile bir güncelleme yapılması düşünülüyor mu?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gider Kartı ve Gider sayfaları bu ihtiyacı karşılıyor. İlgili laboratuvarı Gider Kartı olarak ekleyip, bu laboratuvarla olan iş ve ödemelerinizi de Gider sayfasından işleyip, takibini yapabilirsiniz.

Gider'de Aldığımız Mal/hizmet eklerken iş türünü "Diğer" haricinde seçerseniz Diş Laboratuvar kartındaki tüm ayrıntıları yazabilirsiniz. Hatta İş Aşaması bölümünden tüm geliş gidiş zamanlarını ve durumunu takip edebilirsiniz.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki GİDER > Gider Kartı ve GİDER > Gider sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Sarf malzeme ve implant stok takibi yapabilmek için bir çalışma var mı

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Evet, stok takibi için çalışmalarımız son aşamadadır.

Merhabalar. Sürekli şekilde randevu alıp 10 randevunun 2 sine gelen hastam hakkında bildirim gelecek şekilde kara listeye ekleme gibi bir seçeneğiniz varmı? Mesela hastaya randevu verirken ve verildiğinde ekranda bu hasta kara listede gibi bir cümle oluşturmasından bahsediyorum. Veya ödeme yapmayan hastada da. Hasta kartında Kara listeye aldık grupta ama gene de dediğim gibi bir bildirim söz konusu değil o yüzden yazıyorum size.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Nisan 2022'de duyurduğumuz aşağıdaki özellik isteğinizi tam olarak karşılıyor.

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;
- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RANDEVU sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Hesapta ödeme alındıktan sonra oral bölümünde toplam bölümünden ve yapılan işlemden de düşmesini ya da sıfırlanmasını sağlayabilir miyiz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de hastaya diyagnoz, planlama veya tedavi kaydı işlenir ve bunlar listelenir. Burada sonradan da tedavi ismi veya ücretinde değişiklik yapılabilir. Dolayısıyla HASTA > Oral sayfası bakiye takibi yapılan bir sayfa değildir. Hasta bakiyesini ve ödemelerini HASTA > Hesap sayfasından yapabilir/inceleyebilirsiniz.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral, HASTA > Hesap ve RAPOR > Bakiye sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Merhaba evraklar tarafınıza gönderildi fakat hala başlık tanımlaması yapılmadı 10 iş günüde oldu bilgi alabilirmiyim?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

SMS başlığınızın durumu ile ilgili hesabınız içerisinden duyuru çıkarılmıştır. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Merhaba. Her hekimin sadece kendi "Rapor > Defter" sayfasını açabilmesini istiyorum. Yolu var mıdır? Yani hiçbir hekim, diğer hekimlerin para giriş çıkışlarını görmesin. Sadece kendi hastalarının para giriş çıkışlarına bakabilsin.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Evet, her hekim için ayrı kullanıcı oluşturmalı ve bu kullanıcıları oluştururken Dişhekimi bölümünden ilgili hekimi seçmelisiniz.

Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı sadece kendine bağlı hekimin ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.

Merhabalar. Tedavi planlaması yapılan hastaları listelemek istiyorum. Fakat nereden yapılacağını bulamadım.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Tedavi'den oluşturduğunuz planların listelemesini yapabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Tedavi sayfasını inceleyebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp