SMS başlığı onay süreci, belgeleriniz elimize ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde tamamlanır. Başlık onay süreciniz tamamlandıktan sonra tarafınıza bilgi verilmektedir. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
merhaba sms için başlık tanımlama ne zaman ve nasıl olacak?
SMS başlığı onay süreci, belgeleriniz elimize ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde tamamlanır. Başlık onay süreciniz tamamlandıktan sonra tarafınıza bilgi verilmektedir. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
merhaba, 27 mayısta aldığım sms kredisi hala yüklenmedi
Kalan SMS kredinizi sağ üstte hekim adı yazan yere tıklayarak görebilirsiniz. Krediniz ödeme yaptığınızda hesabınıza yüklenmiş lakin henüz başlığınız onaylanmamıştır. Başlık onay süreciniz tamamlandıktan sonra SMS kullanımına başlayabilirsiniz.
Merhaba, hastalar havale ile ödeme yaptığında otomatik giden mesaj şablonu oluşturabilir misiniz? Aynı doğum günü ayarlaması gibi SMS ayarlarında görünse çok iyi olur.
AYARLAR > SMS Gönder sayfasındaki “SMS Ayarları”ndan “Alınan para işlenince hastaya otomatik SMS gönder” ayarını açık hale getirdiğinizde HASTA > Hesap'ta alınan para kaydı girildiği an hastaya SMS gönderilir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > SMS Gönder sayfasını inceleyebilirsiniz.
Sistemin kendi belirlediği tarihler (1 hafta) haricinde bizim istediğimiz tarihleri (örneğin 1 aylık) ayarlayarak kontrol listesi çıkartabilme imkanımız var mı?
Şu an için bulunmamaktadır.
Rapor kısmını sadece mesul müdür olarak bir kişi yetkili olarak görebilsin mümkünse, bunun için ne yapmalıyım?
AYARLAR > Kullanıcı sayfasındaki “Kullanıcı” listesinden ilgili kişi haricindeki kişileri teker teker seçip tüm rapor veya bazı raporlardan yetkilerini kaldırabilirsiniz.
Kişisel bilgiler kısmına anne-baba adı ilave edilebilir mi? Aynı hasta isimlerinde ve veliye hitap edebilmek adına faydalı olur.
Hasta Kartı'ndaki "Yakınının Adı" ve "Yakınının Telefonu" alanlarından daha fazla iletişim bilgisi kaydetmek için dilerseniz Hasta Kartı'ndaki diğer "Telefon", "Cep Telefonu" ve "Sabit Telefon" alanlarını kullanabilir, dilerseniz de HASTA > Not ve Görüntü'den not olarak girişini yapabilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasını, "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve HASTA > Not ve Görüntü sayfasını inceleyebilirsiniz.
Ertelenen hastaların renginin otomatik değiştirilmesini talep ediyoruz çünkü ertelenen hastanın doktoruna yeni randevu yazılmak istendiğinde ekranda karışıklık oluyor.
Ertelenen randevu kaydının durumu “Ertelendi”ye çevrildiğinde ilgili kaydın yanında (E) sembolü gözükür. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.
Günaydın,iyi haftalar. Fatura listesi bölümünde nakit ve kredi kartı ödemelerini ayrı ayrı görmek mümkün mü? Filtreleme veya defter bölümündeki gibi sekmelerin üstünden listeleme yapılabilir mi? Şirketsel hesaplarda ihtiyaç oluyor.
Faturalar tedavilere göre kesildiğinden şu an için ödeme tipine göre listeleme yapılamaz.
Yurt dışı telefon numarası kaydettiğimde ilk 3 rakamı illa parantez içine alıyor.
Ülkelerin telefon kodu hane sayısı birbirinden değişik olabildiği için telefon numarası gösteriminde Türkiye formatını standart kabul ediyoruz.
Merhabalar ekranı nasıl büyütüyoruz? Ve randevu bölümünde isim soyisim kısmında direkt açıklamaları görebiliyormuyuz? Fareyi üzerine tıklamadan.
İnternet tarayıcınızın yakınlaştır (zoom in veya +) ve uzaklaştır (zoom out veya -) fonksiyonlarını kullanarak farklı çözünürlükteki ekranlarda dilediğiniz gibi görüntüleme yapabilirsiniz. Windows için "Ctrl", MacOS için "Command (⌘)" tuşu basılı iken "+" veya "-" tuşuna basarak yakınlaştırma ayarınızı değiştirebilirsiniz.
Not girilmiş ise randevu kutusunun sağ altında 3 tane yan yana nokta "•••" görünür. Bir randevunun notunu fareyi ilgili randevu kutusunun üzerine getirerek veya tıklayarak görebilirsiniz. Notun doğrudan randevu kutusunda gösterilmesi görsel sorunlara sebep olacağından kısa vadeli iş planlarımız arasında bulunmamaktadır.