Kullanıcı Etkileşimleri

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi;

SMS Gönder Düğmesi
İstirahat Raporu
Fatura Düğmesi
Referans Oluşturma
Oral Diyagnoz
Oral Planlama Oluşturma
Yuvarla Düğmesi
Sözleşme Planlama

Mesajlar hastalara 10 kez gitmiş. Sistemde sıkıntı var sanırım. Acil düzeltilmesi rica olunur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

05.06.2022 Pazar günü saat 14:00'teki otomatik SMS gönderimi sırasında teknik bir problem yaşanmış ve bazı kullanıcılarımızın SMSleri tekrarlı olarak gönderilmiştir. Problem 14:40 itibariyle çözümlenmiştir.

Yaşanan süreç ve yaşattığımız mağduriyetle ilgili özürlerimizi sunar, etkilenen kullanıcılarımızın 05.06.2022 Pazar günü 14:00 - 14:40 saatleri arasında harcanan tüm SMS kredilerinin en geç Pazartesi akşamına kadar iade edileceğini bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla.

Ertesi gün randevusu olan hastalara 30 kere aynı mesaj gitti. Sistemsel bir problem mi var acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

05.06.2022 Pazar günü saat 14:00'teki otomatik SMS gönderimi sırasında teknik bir problem yaşanmış ve bazı kullanıcılarımızın SMSleri tekrarlı olarak gönderilmiştir. Problem 14:40 itibariyle çözümlenmiştir.

Yaşanan süreç ve yaşattığımız mağduriyetle ilgili özürlerimizi sunar, etkilenen kullanıcılarımızın 05.06.2022 Pazar günü 14:00 - 14:40 saatleri arasında harcanan tüm SMS kredilerinin en geç Pazartesi akşamına kadar iade edileceğini bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla.

Gelen e-faturalarda bazılarında kabul ve red seçeneği çıkarken bazıları sistemimize direkt kesildi-kabul olarak düşüyor ve red seçeneği yok. Bazılarında olup bazılarında olmamasının nedeni nedir?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

"Temel e-Fatura" ve "Ticari e-Fatura" olmak üzere 2 tip e-Fatura vardır. Sadece Ticari e-Faturalar ilk 8 gün içinde onaylanabilir veya reddedilebilir.

Daha fazla bilgiye ulaşmak için muhasebecinize danışabilir, HASTA > Fatura'daki "Kurallar" bölümünü inceleyebilir ve menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Gelen e-Fatura sayfasını inceleyebilirsiniz.

iPad ile programa girdiğimde, işaretlemem gereken bazı kutucukları dokunmama rağmen aktif hale getiremiyorum. Bu sorunu bazen cep telefonumda (iPhone 11 Pro Max) da yaşıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Bazı Apple cihazlarda çok ender rastlanan onay kutularındaki işaretleme problemiyle ilgili düzeltme çalışması yapıldı. Yeniden denemenizin ardından problem devam ediyorsa detaylı incelemelerin yapılabilmesi için ilgili cihazın Ayarlar > Genel > Hakkında sayfasından ekran görüntüsü alıp e-posta ile iletmenizi rica ederiz.

iPhone 13 de defterde nakit, kredi kartı gibi seçeneklere tıklamama sorunu zaten chrome da oluyor. iOS (15.5) ve chrome güncel. Şuan safariden denedim onda böyle bir sorun yok.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Bir süre Safari'den kullanmaya devam ediniz. Detaylı incelemelerin yapılabilmesi için ilgili cihazın Ayarlar > Genel > Hakkında sayfasından ekran görüntüsü alıp e-posta ile iletmenizi rica ederiz.

Geçmiş hasta randevuları renkleri gri ve siyah renklerde. Çok kötü olmuş. Geçmiş hastaları renklerine göre bulmak daha kolay. Eskisi gibi olma ihtimali var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Geçmiş randevuların gri renkte gösterilmesi Dr.DENTES hesabınızdan kendinizin belirleyebileceği bir ayar. Muhtemelen kullanıcılarınızdan biri bu ayarı açtı. Lütfen menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Randevu sayfasını inceleyiniz.

iPhone 13'de Rapor-Defter kısmında kredi kartı, nakit gibi seçenekleri tıklayamıyorum. Son zamanda olmaya başladı.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

iPhone 13'de yaptığımız kontrollerde herhangi bir problem gözlemleyemedik. Sorun yaşadığınız iPhone'da iOS işletim sistemini ve App Store'dan tüm uygulamalarınızı son sürüme güncelleyip tekrar deneyebilir misiniz? Yine de sorun devam ediyorsa bize e-posta ile telefonunuzun marka/model/yazılım sürümünü içerecek şekilde bilgi vermenizi ve geçici olarak Chrome tarayıcısını kullanmanızı öneririz.

Merhaba. Randevu ekranının çıktısını alırken ara boşlukları göstermiyor. 10.00 hastası ile 13.00 arası boşluk varsa mesela çıktı aldığınızda 10.00 il3 13.00 arasını birleştiriyor. Bunu boşluklu hali ile çıktı alabilir duruma getirilmeli bence.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu cetveli doğrudan yazdırmaya uygun değildir. Randevuları yazdırmak istiyorsanız RAPOR > Randevu'dan dilediğiniz gibi filtreleme yapıp yazdırabilirsiniz. Yine de randevu cetvelini görsel görünümü ile yazdırmak isterseniz ekran görüntüsü alıp onu yazdırabilirsiniz.

Merhaba. HASTA KARTI bölümünde tüm hasta listesinin (kayıt tarihi ve kayıt numarası, isim soyisim vs bilgilerinin yer aldığı bir bölüm) görülebileceği bir bölüm mevcut mudur? Yoksa eklenirse çok iyi olur. Hasta kaydında harf hatası yapıldığında aranan hastayı bulmak çok zor oluyor. Ara kısmının içinde tek tıklama ile kayıt tarihi ve kayıt numarasına göre listelenilen bir bölüm mutlaka olmalı.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste'den dilediğiniz gibi özelliştirip hasta listesi alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye ulaşmak için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Liste sayfalarını incelemenizi rica ederiz. Ayrıca hesap açılış tarihinizden itibaren 15 gün geçerli ücretsiz eğitim hakkınızdan yararlanmak için randevu talep edebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp