Kullanıcı Etkileşimleri

dishek org yayını ne zaman tanımlanır. İlginiz için teşekkürler

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hesabınızdaki yayına izin verdiğiniz tüm hekimler dishek.org ve smileparadise.org sitelerinde yönetici onayından sonra yayınlanır.

Hastaya verdiğimiz ileri tarihe randevu oluşturtuğumuzda tekrar aramak için haftaları tek tek dolaşmamış gerekiyor. Bu durum hem işimizi zorlaştırıyor hemde zaman kaybına sebep olmakta. Hastanın ismini yazarak hem geçmiş hemde ileri tarihteki randevuları görmek için kısa bir yol eklense güzel oluyor. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Rand. Tar." kutusunun bitişiğindeki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait geçmiş gelecek tüm randevuları görebilirsiniz. Ya da RAPOR > Randevu'dan Ad Soyad yazarak istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alabilirsiniz.

Daha fazla bilgiye ulaşmak için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Randevu sayfalarını incelemenizi rica ederiz.

Merhaba. Programın hasta kartı bölümünde "hasta yaşlarının" görünmesini sağlayabilir miyiz. Doğum tarihinden yaş hesaplamakla uğraşmak istemiyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kayıtlı hastanın kartında "Doğum Tar" yazısının yanında parantez içinde hastanın yaşı gösterilir. Fareyi bu yaş bilgisinin üzerine getirdiğinizde ise "25 yıl 5 ay 3 gün" gibi ayrıntısını da görebilirsiniz.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını incelemenizi rica ederiz.

Merhabalar. Röntgen cihazında çekilen görüntümüzü neden hasta kaydı ekranına ekleyemiyoruz. Orada bir bağlantı yazılımı hazırlasanız röntgen cihazındaki görüntümüzü aktarabilirsek çok güzel olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Not ve Görüntü'deki "Yükle" düğmesiyle röntgen cihazından alınmış görüntüleri Dr.DENTES'e yükleyebilirsiniz. Görüntünün röntgen cihazından otomatik alınmasından bahsediyorsanız Dr.DENTES internet tarayıcısı içinde çalıştığından ve günümüz internet tarayıcıları henüz kamera/mikrofon dışındaki cihazlar ile iletişime izin vermediğinden bu şu an için mümkün değil.

Adli vaka butonu açmak istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'nda "Grup" alanının yanındaki mavi renkli, "+" simgeli "Yeni" düğmesiyle grup oluşturabilirsiniz (örneğin "adli vaka", "protez", "pedodonti" vb.). Bir kere oluşturulan grup daha sonraki hasta eklemelerinde veya düzenlemelerinde "Grup" alanındaki listeden seçilir. RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde "Grup" alınında listelemek istediğiniz hasta grubunu seçip "Listele" düğmesine basarak ilgili gruba kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasının "Grup" bölümünden ve RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz. Farklı bir isteğiniz varsa detaylarını bize e-posta olarak iletebilirsiniz.

Hastaları aday hasta listesinden nasıl kaldırmamız gerekiyor? Bilgi verebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlgili hastalarınızı RAPOR > Aday Hasta’dan takip edebilirsiniz. Aday hasta olarak kaydettiğiniz hastaya herhangi bir tedavi işlediğinizde otomatik olarak “hasta oldu” durumuna getirilir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Aday Hasta sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Memur saat aralığı izni modülü açmanız mümkün müdür? İstirahat raporu gibi başlık. Klinik Muayanesi başvurusu olarak modül olursa mutlu oluruz. Çünkü hastamız işyerine vermek amaçlı saat aralığı yazılması söz konusu olmaktadır. Şimdiden ilginize teşekkür ederiz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta Kartı'nda sağ taraftaki "İstirahat Raporu" düğmesine tıklayarak rapor çıkartabilirsiniz. Rapordaki metni siz düzenleyebiliyorsunuz. Dilediğiniz saat aralığını belirtebilirsiniz. Bunun dışında farklı bir isteğiniz varsa detayını e-posta olarak iletebilirsiniz.

Bazı tedavilerde bizim gördüğümüz
-Diş Ağartma (Beyazlatma - Tek Çene)
-Kanal Dolgusu Tekrarı
-Dolgu (Restorasyon) Tamiri

İşlemlerinde tik koyduğumuzda "tedavinin USS'de karşılığı yok" uyarısı veriyor. Hepsi TDB'nin listesindeki standart tedaviler. Ben manuel olarak "mobil diş çekimi" diye bir tedavi ekledim ve USS'ye gönderdiğimde bu hatayı vermiyor. Standart tarifedeki tedavilerde bu hata neden kaynaklı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Bir tedavinin USS/E-Nabız sistemine gönderilebilmesi için Sağlık Bakanlığının skrs.saglik.gov.tr adresinde bulunan Sağlık Kodlama Referans Sunucusundaki Sağlık Uygulama Tebliği (SUT) listesinde yer alması gerekmektedir. TDB'nin hazırladığı referans tarifeyle SUT listesinin herhangi bir bağlantısı bulunmamaktadır.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Hastaları sistem üzerinden geldi işaretlediğimiz zaman diğer bilgisayarlara düşmüyor. İletişim kopukluğu yaşanıyor. Bu durum hakkında bir çözüm bekliyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Diğer bilgisayarlarda Randevu sayfasını yenilediğinizde güncel verileri görebilirsiniz. Yine de sorun yaşıyorsanız mesai saatlerimiz içerisinde iletişim numaramızdan ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz;
- "Otomatik SMS'lerin sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda otomatik gönderim ayarladığınız SMS'lerin sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.
- "USS veri gönderim sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda USS/E-Nabız otomatik veri gönderim sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp