Kullanıcı Etkileşimleri

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.

- HASTA > Hasta Kartı: "Hasta Kartı Düzenleme/Silme"
- HASTA > Hasta Kartı: "SMS ile KVKK onayı alma"
- RANDEVU: "Randevu ile Hasta Kartı eşleştirme"
- GİDER > Gider Kartı: "Gider Kartı Oluşturma"
- GİDER > Gider Kartı: "Gider Kartı Düzenleme/Silme"
- GİDER > Gider: "Aldığımız Mal Hizmet Kaydı"
- GİDER > Gider: "Ödeme Kaydı"
- GİDER > Gider: "Gider Ödemesinde İndirim"
- GİDER > Gider: "Laboratuvar Mal/Hizmet Kaydı"

9/10 tevkifat oranı sistemde bulunmamaktadır. Bu tevkifat oranının eklenmesini rica ederiz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

9/10 tevkifat oranı Dr.DENTES e-Fatura sistemine dahil edildi. Tevkifat tipi olarak da "612 - TEMİZLİK HİZMETİ [GT 117-Bölüm (3.2.10)]" eklendi. Bunun dışında bir tevkifat tipine ihtiyaç duyulması halinde yine Görüş Bildir bölümünden bize iletebilirsiniz.

Merhaba. Sms gönderdiğimizde sms hakkımız olduğu halde sürekli 0 sms kaldı şeklinde uyarı geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yapılan incelemede herhangi bir problem görülmedi. Dr.DENTES'te tam olarak ilettiğiniz şekide bir uyarı bulunmuyor. Bahsettiğiniz uyarının ekran görüntüsünü e-posta veya whatsapp üzerinden iletmeniz halinde ayrıntılı inceleme yapabiliriz.

Merhabalar. Şahıs şirketi olarak çalışan bir hekimim. E-Serbest Meslek Makbuzu ile fatura kesebiliyoum. Dr.DENTES üzerinden iade faturası keseceğim zaman fatura tipi olarak iade seçemiyorum. İade keseceğim firma iade faturası olması gerekliliğine vurgu yapıyor. Videoda anlatılana göre bir problem olmuyor. Ama şirket kaynaklı galiba ben kesemiyorum. Teşekkür ederim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın elektronik fatura/makbuz alt yapısı gereği e-SMM'lerde teknik olarak "İade" diye bir tip bulunmuyor. e-SMM'de tip olarak "Satış" seçip iadenize konu olan ürün veya hizmetlerin makbuzunu kesebilirsiniz. İade keseceğiniz firmaya sizin e-Fatura değil e-SMM mükellefi olduğunuzu teknik olarak bu şekilde olması gerektiğini iletebilirsiniz.

Merhaba makbuz yazdırma ayarları A4 boyutu yerine yatay A5 boyutuna ayarlamanız mümkün mü? Çünkü kağıt israfı çok olmasından dolayı A4 yerine A5 yazdırmak istiyoruz. Ayarlarınızı yapamıyoruz. Şimdiden teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hesap'taki "Para Alındı Belgesi" zaten A5 boyutunda oluşuyor. Yazdırma sırasında sizin internet tarayıcınızın son seçilen ayarlarından veya yazıcınızdan dolayı farklı boyutta çıkıyor olabilir. Son adımda internet tarayıcınızın yazdırma penceresinde boyut olarak A5'i seçmelisiniz.

Hastaya abutment ücreti ayrıca nasıl giriliyor?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te Türk Dişhekimleri Birliği'nin referans tarifesindeki tedaviler yer alır. Bunun dışındaki tedavileri siz kendiniz AYARLAR > Tarife'den ekleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasının tedavi eklemeyle ilgili bölümlerini inceleyebilirsiniz.

Yanlışlıkla sildiğim hastanın dosyasını tekrar kaydetmek istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.

TDB 2022 yeni listeden bazı kalemleri kendimiz değer belirlemek istiyoruz. Tüm listeyi geçirmeden bunu nasıl yapabiliriz? Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Tarifelerdeki kullanmadığınız tedavileri pasif yapabilir, fiyatlarını değiştirebilir, yeni tedaviler ekleyebilirsiniz. Bunun dışında tarife bir bütün olarak yüklenir. Kısmi olarak yükleme gibi bir özellik bulunmamaktadır. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Bu ayki TSİM raporunda tüm değerler sıfır olarak geldi. Sistemsel bir hata olabilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TSİM raporu modülümüzde herhangi bir problem görünmüyor. WhatsApp'tan ayrıntılı bilgi verildi.

Yeni kaydedilen hastanın tarifesi otamatik olarak TDB 2022 olsun isterim. Ayrıca her yıl aynı sorunu yasamamak için hastanın tarifesi otamatik olarak güncellenebilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Lütfen menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasının "Varsayılan tarife" bölümünü inceleyiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp