RAPOR > TSİM sayfasından aylık olarak TSİM (Temel Sağlık İstatistikleri Modülü) raporunuzu oluşturabilir, sonucunu TSİM'e girebilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Merhaba tsim nasıl kullanıyoruz.
RAPOR > TSİM sayfasından aylık olarak TSİM (Temel Sağlık İstatistikleri Modülü) raporunuzu oluşturabilir, sonucunu TSİM'e girebilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Merhaba uss nasıl kullanıyoruz.
USS kullanmaya başlamak için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES USS / e-Nabız başlığını incelebilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Eski tarifeleri silmek istiyoruz. Ancak hastaları aktar diye bir ekran geliyor. Tarifeler arası hasta aktarımı ne demektir? Önceden yapılan fiyatlandırmalarda herhangi bir değişiklik yaratır mı? Aktarım sonrası silinen tarifeye ait hasta kayıtlarında değişiklik yaşanır mı?
Tarifeler arası hasta aktarım işlemi sadece hasta kartlarındaki tarife bilgisini (yani hastada kullanılan varsayılan tarifeyi/Hastanın Oral'inde ilk gelen tarifeyi) değiştirmektedir. Daha önce uygulanmış herhangi bir planlama/tedavi kaydında değişiklik yapmaz.
Hasta oral ekranı için hastanın renk seçimi kayıt altına alınabilecek bir tuş eklenebilir mi?
Oral şemadan ilgili diş numarasına tıklayarak renk bilgisini dişe özel not olarak yazabilirsiniz.
TDB 2022 - 2 (01.08.2022-31.12.2022 tarihleri arası) tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2022 - 2 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
1 Ağustos tarifesi ne zaman aktif olacak.
TDB 2022 - 2 (01.08.2022-31.12.2022 tarihleri arası) tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2022 - 2 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Merhaba. Sisteme başka bir ülke ekleme işlemini nasıl yapabiliriz?
Ülkeler sadece bizim tarafımızdan girilebilir. Dr.DENTES'te tüm ülkeler mevcut. Eksik olduğunu düşündüğünüz ülkeyi bize e-posta olarak iletmeniz halinde kontrol edebiliriz.
Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.
- HASTA > Oral: "Genel"
- HASTA > Hesap: "Alınan Paralar"
- HASTA > Hesap: "Hesap Kapatma"
- HASTA > Fatura: "Fatura Ayarları"
- HASTA > Fatura: "e-Fatura/e-Arşiv Fatura Kesimi"
- HASTA > Fatura: "e-Serbest Meslek Makbuzu (e-SMM) Kesimi"
- HASTA > Fatura: "Fatura İptali"
- HASTA > Fatura: "İade Faturası"
- RANDEVU: "Genel"
- RANDEVU: "Randevu Taşıma ve Kopyalama"
- RANDEVU: "Randevu Durumu"
- RANDEVU: "Aday Hasta Listesine Ekleme"
Kvkk onay için sms gitmiyor bir sorun mu var
Yapılan inceleme neticesinde genel bir kesinti tespit edilmemiştir. SMS'lerin teslim edilme süreci, operatör firmaların iletişimindeki yoğunluğa bağlı olarak değişim gösterebilmektedir.
Merhaba sms gönderimini aktif etmek için prosedür nedir? Daha önce kredi almıştım. Kullanmak istiyorum. Teşekkürler
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.