Kullanıcı Etkileşimleri

Hastalara para alındı belgesinin çıktısını aldığımızda yatay olarak basıyor. Dikey ayarlayabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Para Alındı Belgesi sadece yatay olarak çıktı alınabilir.

Randevu kaydı oluştururken kayıtlı hastalardan seçenekler çıkması kolaylık sağlıyor. Ancak hem kızlık hem eşinden aldığı soyadını kullananlar, sadece eşinden aldığı soyadını verirse, hastanın eski kaydı yok sanıp yeni hasta kartı açıyoruz. Benzer sorun hasan tahsin gibi çift ön isimlilerde de oluyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu oluştururken turuncu renkli Ara düğmesine basıp TC Kimlik No ile arama yapabilirsiniz.

Oral sekmesinde en son not aldığımız diş farklı bir renkle gösterilirse son yazdığımız notu kolayca bulabiliriz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de not girilmiş diş numaraları farklı renkte gösterilir. Hasta her geldiğinde ilgili dişe/dişlere muayene işlerseniz en son hangi dişe/dişlere bakıldığı anlaşılabilir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz.

Hasta kartında anne adı, baba adı ve telefon numaraları için kutular gerekli oluyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Bunun için Hasta Kartı'ndaki "Yakınının Adı" ve "Yakınının Telefonu" alanlarını kullanabilirsiniz. Daha fazla iletişim bilgisi kaydetmek için dilerseniz Hasta Kartı'ndaki diğer "Telefon", "Cep Telefonu" ve "Sabit Telefon" alanlarını kullanabilir, dilerseniz de HASTA > Not ve Görüntü'den not olarak girişini yapabilirsiniz.

Hasta kayıt bölümüne, alınan fotoğraf ve bilgiler için kişisel bilgileri veri kaydını saklamaya izin verilmesi gerekmektedir. Bunun için hasta kartında dijital imza atılan bölüm oluşturmak mümkün müdür?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yakın geçmişte yayınladığımız aşağıdaki özellik ile hastalarınızdan dijital onay alabilirsiniz.

Ek bir ücret ödemeden hastanızdan SMS ile KVKK onayı alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki kullanıcılarımız.)

Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki KVKK onayı bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.

RAPOR > Liste'den KVKK onay durumuna göre hasta listesi alabilirsiniz.

Hasta kimlik bilgileri içinde "Yakının Adı" ve "Tel" kutusu olduğu gibi, ayrıca "Anne adı" ve "Baba adı" kutularına da ihtiyaç duyuyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta Kartı'ndaki "Yakınının Adı" ve "Yakınının Telefonu" alanlarından daha fazla iletişim bilgisi kaydetmek için dilerseniz Hasta Kartı'ndaki diğer "Telefon", "Cep Telefonu" ve "Sabit Telefon" alanlarını kullanabilir, dilerseniz de HASTA > Not ve Görüntü'den not olarak girişini yapabilirsiniz.

Görüntülerin seçim sıralamasına göre sol üst + sağ üst + sol alt + sağ alt şeklinde gösterilmesini istiyorum. İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Not ve Görüntü'de görüntüler karşılaştırma ekranına Dr.DENTES'e yüklenme sırasında göre gelmektedir.

Merhabalar. Önceden yazdığımız reçeteleri nerden görebiliriz? Yardımcı olur musunuz Kolay gelsin.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Reçete'den ilgili hastaya kesilen tüm reçetelere ulaşabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Reçete sayfasını inceleyebilirsiniz.

Defter kısmında eski hekimlerin isimlerinin çıkmasını istemiyoruz. Ayarlar kısmında diş hekimi sil yaparsak. Hekimin eski yaptığı işler ve aldığı paralarda kayıp verimiz olur mu? ne yapmalıyız.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Herhangi bir hastaya bağlı ya da adına kayıt bulunan hekim silinemez. Hekimi AYARLAR > Dişhekimi'nden pasif duruma alabilirsiniz. Pasif durumda olan hekimler; HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve HASTA > Reçete sayfalarında görünmez. RANDEVU sayfasında görünür ama randevu verilemez. RAPOR sayfalarında listenin en altında kırmızı renkli olarak görünür.

Hasta kartında hasta randevuya gelmediğinde ya da geç gelmesi durumunda bir buton ile işaret konsa ve 3 randevusuna sadakatsiz davranan hastanın randevu butonu sinyal vererek hekimi ya da sekreteri "randevusuna sadakatsiz hasta" olarak uyarsa. Olabilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp