Kullanıcı Etkileşimleri

Dishek.org bilgilerim güncel değil.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

dishek.org ve smileparadise.org yayın durumunuzu ve gösterilen bilgilerinizi kendiniz Dr.DENTES'ten belirleyebiliyorsunuz.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Dişhekimi ve AYARLAR > dishek.org sayfalarını inceleyebilirsiniz.

İki sorum var.
1. Gider kalmelerini aylık olarak görmek istiyorum. Gider kartı altında market harcamalarına girdiğimde tüm ayları görüyorum.
2. Gider kaleminde aylık olarak tüm giderleri görebileceğim bir sayfa var mı. Mesela nisan ayı gider arattığımda market / diş deposu vb şeklinde kalem kalem hepsinin tutatlarını görmek istiyorumç bu şekilde bir sayfa var mı?
Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Defter, RAPOR > Gider ve RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Randevu verilirken programın hastanın önceki randevu sadakatini göstermesi iyi olmuş. Programcılara teşekkür ederim. Ancak geçmişte hastanın randevu kartına geldi gelmedi seçeneklerini dikkatle işlemediğim için güvenilir hastalarımda güvenilmez görünüyor. Belki bu randevu sayılarını sıfırlama seçeneği verirseniz durumu kurtarabiliriz. Ayrıca randevu kartında seçenek işaretlemedğimizde, "gelmedi" seçeneği otomatik işlenmemeli.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Emeğimize gösterdiğiniz takdir için teşekkür ederiz. Siz değerli hekimlerimizin hayatını kolaylaştıracak fikirleri üretmeye devam edeceğiz, bu aşamada sizlerin fikirlerini de önemle ele alıyoruz.

Randevu oluştururken "hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği verisi" sadece BİLGİ amaçlı gösterilmekte olup, Hasta Kartı'ndan elle işaretlenebilen "Güvenilmez" durumuyla doğrudan bir bağlantısı bulunmamaktadır. Dolayısıyla hasta geçmişte X randevusuna gelmedi şeklinde gösterilerilen ifade o hastanın "Güvenilmez" olduğu anlamına gelmez ve Hasta Kartı'nda işaretlenmemiş ise "Güvenilmez" şeklinde bir uyarı gösterilmez.

Randevular varsayılan olarak "Gelmedi" durumunda oluşur. Hastaya randevusuyla aynı gün içerisinde herhangi bir diyagnoz, planlama veya tedavi kaydı işlenirse Dr.DENTES randevusunu otomatik olarak "Geldi" durumuna çevirir.

Yanlış girilen uss verisini nasıl düzeltebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > USS'den silebilir, ardından düzeltmelerinizi yapıp normal gönderim sürecini işletebilirsiniz.

Merhaba. Son 10 gündür program, randevularda kendi kendine değişiklik yapıyor. Mesela hastanın randevusu 17:30 diyelim, 15:00'e alıyor. Hatta bazı hastalarda günde bile kayma olmuş. Bu sorunla karşılaşan sadece biz miyiz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES kullanıcıdan komut almadığı sürece herhangi bir işlem yapmaz.

Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte tam olarak hangi hastanın hangi randevusunda bunu yaşadığınıza dair bir kaç örnek iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve akabinde bu işlemlerin tam olarak hangi tarih-saat-dakika-saniyede, hangi kullanıcınız tarafından, hangi IP adresi üzerinden, hangi internet tarayıcısı ile yapıldığının tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

"BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi" sayfası kullanımınıza sunuldu. Adım adım yüklenecek eğitim videolarımıza buradan ulaşabilirsiniz.

"BELGELER > Video" sayfasının adı "BELGELER > Hasta Eğitimi" olarak değiştirildi.

Varsayılan tarife dışında her kullanıcıya özel tarife seçebiliyor muyuz? Mesela bir hekimin varsayılanı başka bir tarifeyken diğerininki başka bir tarife olabiliyor mu? Kayıt sırasında tek tek değiştirmek zor oluyor ve unutulabiliyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te tarifeler Hasta bazlıdır. HASTA > Hasta Kartı'nda o hastada kullanılacak varsayılan tarifeyi seçtiğinizde HASTA > Oral'de hastanın tarifesi seçili gelir. İstenirse o ana özel farklı tarifeden işlem yapılabilir. Giriş yapan kullanıcıya göre varsayılan tarife ayarı bulunmamaktadır.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve AYARLAR > Tarife sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta eğitim videolarına Periodontoloji Uzmanı Dr. Çağdaş Çağlar LAÇİN'in diş fırçalama videosu eklendi. Özverili çalışmasından dolayı kendisine teşekkür ediyoruz.

Tedaviyi pasif yapamıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Tarife sayfasından kullanmadığınız tedaviyi seçip sağ üstteki turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklayın. Açılan pencereden "Durum" bilgisini "Pasif" yapıp kaydettiğinizde ilgili tedavi "Oral" sayfanızda görünmez.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp