Kullanıcı Etkileşimleri

Hastaları kara listeye aldığımızda randevu verirken uyaran bir sisteminiz var mı acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Sürekli randevu alıp gelmeyen hastalar için yeni randevu verilmesini nasıl engelleyebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Sürekli randevu alıp gelmeyen ve kliniği mağdur eden hastalarımız var. Bu tip hastaları kara listeye aldığımızda tekrar randevu vermek istediğimizde "bu hasta randevularına gelmiyor" vs gibi bir uyarı alabiliyor muyuz? Ve şu an sistemde mevcut "kara liste" grubuna almamızın ne faydası oluyor?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Randevusuna gelmeyen hastaların tekrar randevu almasını engellemek için bir uyarı sistemi var mı? Ben üç kez randevusuna gelmeyip, haber vermeyen hastaların tekrar randevu almasını engellemek istiyorum. Ancak bu hastaları hatırlamamızı sağlayacak bir uyarı sistemi olursa aradan zaman geçse de randevu verirken hatırlamamızı sağlayabilir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Kara listeye alınan hastalara randevu verilmesini engelleyen bir ayarlama var mı acaba bulmadık biz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Merhaba. Randevu verirken kara listedeki hastalarla ilgili uyarı alamaz mıyız? Karalistedeki bir hastaya randevu veriyorsunuz gibi.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

H. Arda nın "kara liste" talebini bende gerekli buluyorum, destekliyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Büyük bir problem yaşadığımız bir hastayı kara listeye aldığımızı düşünelim. 2 yıl sonra bu hasta bizden randevu almak istediği taktirde veya kliniğimize geldiği taktirde, sistem bize herhangi bir uyarı vermiyor. Hasta kara listede ise bu hastayı sistem ciddi bir şekilde uyarması gerektiğini düşünüyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

TDB 2020 tarifesinde yaptığımız değişiklikleri sıfırlama şansımız var mı? Bir de güncel fiyat listesi eklenecek mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yaptığınız değişiklikler sizler tarafınızdan geri alınamaz. Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi için teklif oluşturabiliriz.

Dr.DENTES'te her yıl sonu veya yıl başı Türk Dişhekimleri Birliği'nin yeni yıla ait yayınladığı referans ücret tarifesi duyurulur ve kullanımınıza sunulur.

TDB 2022 tarifesi 24.12.2021'de Dr.DENTES'te yayınlandı, tarifenin Dr.DENTES'te yayınlandığı; program içinden duyuru, sosyal medya hesaplarımız ve güncelleme görüşü ile de duyuruldu. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2022" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2022'ye aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhabalar, sağlık turizmi yapıyoruz. Faturayı İngilizce kesebileceğimiz bir ihtimal oluyor mu bilgilendirebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Tedavi isimlerini İngilizce yazarak faturayı kesebilirsiniz ama kanuni olarak "Açıklama" bölümünde tedavilerin Türkçe karşılığının yazılması zorunludur.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp