Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki HASTA > Fatura sayfasından iade faturası kesiminin anlatımına ulaşabilirsiniz.
Merhabalar. İade faturası nasıl keseceğim?
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki HASTA > Fatura sayfasından iade faturası kesiminin anlatımına ulaşabilirsiniz.
Ayarlar > Klinik > Uyarı sistemini açıyorum. Sayfa değiştirdiğim gibi uyarılar tekrar kapanıyor.
Okunmamış uyarı sayısı 100 ve üzeri olduğunda "Uyarı sistemi" otomatik kapanır. AYARLAR > Klinik'ten uyarı sistemini tekrar açtığınızda okunmamış uyarı sayısı 100'ün altına indirilmezse uyarı sistemi otomatik olarak tekrar kapanır.
Sitenizin güvenlik sertifikasının süresiyle ilgili bir sorun olabilir mi?Google Chrome güvenlik uyarısı verip siteyi açmadı.Gizli bağlantı ya da bu siteye güven diyerek tekrar siteyi girebildik.Farklı bilgisayarlardan aynı sorunu yaşadığımız için yazdım.Kolay gelsin.
Dr.DENTES’teki güvenlik önlemlerinden biri de SSL (Secure Socket Layer)’dir. 30 Eylül 2021 itibariyle küresel SSL sertifikası otoriteleri daha üst düzey güvenlik sağlayabilmek için eski işletim sistemli cihazlara desteği sonlandırmıştır. Bu yüzden bazı eski işletim sistemli cihazlardan Dr.DENTES’e erişirken güvenlik uyarısı alabilirsiniz. Eski işletim sistemi veya tarayıcı kullanıyorsanız güncelleyiniz. Yine de eski cihazınızdan giriş yapmak isterseniz uyarının sol alt köşesinde yer alan “Gelişmiş”e yazısına tıklayıp “Siteyi aç/yine de devam et/ilerle” seçeneğini kullanabilirsiniz.
Merhabalar sadece numara girerek hasta kartına ulaşabiliyor muyuz. Yani ad soyad hatirlamadigimiz bir hastanın kaydını sadece tel. nodan bulabilir miyiz?
RAPOR > Liste'de "Cep Telefonu" satırının "içinde geçen" filtresine telefon numarasını yazarak arama yapabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.
Randevusuz gelen hastaların kartına ulaşmayı kolaylaştırdığı için ve hasta kartları arasında geçişler kolaylaştığı için, randevusuz gelen hastaları da randevu kutularından boş olana kayıt ediyorum. Bu durumda hastaya hemen "randevunuz var" diye sms gitmesi karşımdaki hastanın kafasını karıştırıyor. Randevu oluştururken sms gitmesinin gidip gitmeyeceğine dair seçenek kutucuğu olmalı. Ya da içinde bulunulan günlere açılan randevulara sms gitmesin ayarı olmalı.
"Randevu verilince hastaya otomatik SMS gönder" ayarını AYARLAR > SMS Gönder sayfasındaki "SMS Ayarları" bölümünden kapatabilirsiniz. Bunun dışında bu ayar açık olsa dahi gün içerisine oluşturduğunuz randevunun saati o anın saatinden geride ise otomatik SMS gönderilmez.
Hastanın para birimini euro yaptım. Oral ekranında fiyatlar hala tl. Lütfen yardımcı olunuz.
Hastayla çalışılacak para birimini değiştirdiğinizde eskiden yapılmış tedavi tutarlarında ve para birimlerinde değişiklik olmaz. Değişiklik sonraki tedavi kayıtlarında geçerli olur.
Şu anda hastalarımızda kayıt problemi var. Mesela Doğan Aşık diye değiştirmek istediğim isim değişmiyor. Hasta aramada da bulamıyorum.
Dr.DENTES, Hasta Kartı'nda hastanın kimlik bilgilerini değiştirmek istediğinizde, yanlışlıkla bilgi değişikliği yapmanızın önüne geçmek için uyarıda bulunur. Bu uyarı onaylamanızın ardından yeni bilgileri kaydedebilirsiniz. Eğer yaşadığınız durum bundan farklıysa haftaiçi 10.00-18.00 (12.30-13.30 öğle tatili) arasında AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki iletişim numaramıza ulaşabilirsiniz.
Hasta kartındaki "Gelecek Randevu Tarihi" verisi "Ertelendi" ve "İptal" durumundaki randevuları kapsamayacak şekilde düzenlendi. Değişiklik yeni oluşturulacak randevularla birlikte devreye girecektir.
AYARLAR > Sipariş sayfası kullanımınıza sunuldu. Buradan 7/24 kredi kartınız ile e-Belge ve SMS kredisi satın alabilirsiniz. Ödeme sonrasında kredi anında hesabınıza yüklenir.
HASTA > Fatura'da; Brüt tutarı girerek stopajlı fatura/makbuzu kolayca hesaplayabilirsiniz.