Kullanıcı Etkileşimleri

Liste kriterlerinde hastalara ilk gelişlerinde hangi şubede veya unitte dosya açıldığına dair sekme olmasını istiyorum mümkünse. **tarihleri arasında ** şubesinde(unit) kaç kayıt olmuş ve kimler... gibi

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hastaları şubelere göre ayırt etmek için şimdilik Hasta Kartı'ndaki "Grup" özelliğini kullanabilirsiniz. HASTA > Hasta Kartı'nda "Grup" alanının yanındaki mavi renkli, "+" simgeli "Yeni" düğmesiyle grup oluşturabilirsiniz (örneğin "a şubesi", "b şubesi", vb.). Bir kere oluşturulan grup daha sonraki hasta eklemelerinde veya düzenlemelerinde "Grup" alanındaki listeden seçilebilir. RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde "Grup" alınında listelemek istediğiniz hasta grubunu seçip "Listele" düğmesine basarak ilgili gruba kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Hastaya yapılan tedavi girişleri cari fiyat tarifesinden olması gerekirken yanlışlıkla tdb 2021 tarifesinden girilmiş. Girilen tüm tedavilerin bedellerinin tek seferde ve kısa yoldan diğer tarifeye göre değiştirilmesi mümkün müdür? Bunun için gereğinin yapılmasını rica ediyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hali hazırda hastalara uygulanmış tedavilerin fiyatlarında Dr.DENTES içinden toplu olarak değişiklik yapılamaz. Tek tek yapabilirsiniz. Dilerseniz konuyu detayları ile birlikte (hangi tarih aralığındaki tedavilerin fiyatları hangi tarifedeki güncel fiyatlar ile değiştirilecek gibi) e-posta adresimize iletirseniz iş yazılım ekibimiz tarafından değerlendirilir ve tekliflendirilir.

Merhaba. Programda yaptığımız implantları çap ve boy olarak belirtebileceğimiz bir düzenleme yapılabilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Oral şemadan ilgili diş numarasına tıklayarak dişe özel not yazabilir ya da uyguladığınız tedaviyi oral şemanın altındaki listeden seçerek turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklayıp tedavi ismi sonuna yazabilirsiniz.

Hasta kalan bakiyesini bir kaç taksit halinde ödeyecekse, her ayın belli bir günü için alarm kurulabilmeli. Şu an alarm sadece 1 kereye mahsus kurulabiliyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hesap'taki Alarm tek seferliktir. Dilerseniz HASTA > Oral'de yeşil renkli el sıkışma simgeli "Sözleşme" düğmesiyle seçili Planlama, hastayla anlaştıktan sonra sözleşme haline çevrilebilir ve de bu sözleşmeye ödeme planı oluşturulabilir. Sözleşmeye çevirdiğiniz planlamayı yazdırabilirsiniz. Dr.DENTES, her ödeme (taksit) tarihi geldiğinde hatırlatma yapar. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzunda "sözleşme" araması yapıp; Oral, Hesap ve Bakiye sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Hastaları aday hasta olarak işaretlediğimiz düğme nerede?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevusunu oluşturduğunuz hastaları, randevu penceresindeki yeşil renkli, göz simgeli düğme ile "Aday Hasta Listesi"ne ekleyebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Hastaya implant planladığımızda şemada implant resmi olmalı

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te hazır sunulan implant tedavisinin oral şemada gösterilen çizimi zaten bulunmaktadır. AYARLAR > Tarife sayfasında eklediğiniz tedavilerin oral şemada gösterilmesi için de mevcut çizimlerden seçim yapabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Bazı yazdırma işlemleri Firefox tarayıcısında çalışmıyor. Çözme şansımız var mı? Yoksa başka tarayıcıya geçeyim mi? (hasta kartı yazdırma işlemi)

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Firefox'un yaptığı yeni güncellemeler sebebiyle yaşanan sorun giderildi.

Hastanın tedavi ücretini farklı para birimleriyle giremiyoruz. Büyük eksiklik.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Bu geliştirme, uzun vadeli iş planımızda yer almaktadır. Aynı konuyla ilgili 10.07.2021 18:05 tarihinde de açık görüşünüz bulunduğundan bugünkü görüşünüzü kapatıyoruz.

Merhaba, tedavi tutarını Pound veya Euro olarak giriş yapmamıza rağmen Oral dökümde TL'ye çevrilmiş olarak karşımıza çıkıyor. Tedavinin ücreti sağ tarafta tedaviler bölümünde tarifeyi Euro veya Pound seçtiğimizde döviz olarak görünürken, Oral döküme eklediğimizde tekrar TL'ye çevriliyor. Dövizin döviz kalmasını nasıl sağlarız.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'nda "para birimi"ni tedaviyle aynı döviz birimi olarak seçebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilirsiniz.

Bizde bulunan farklı implant markalarının isimlerine özel fiyat yaptık ama sisteme girdiğim zaman görselde implant simgesi oluşturmadan fiyat yansımış oluyor nasıl düzeltebilirz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Tarife sayfasında eklediğiniz tedavilerin oral şemada gösterilmesi için mevcut çizimlerden seçim yapabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp