Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba hasta arama butonuna hasta ismini yazdığımızda hastaların son geliş tarihlerine göre sıralanmasını tavsiye ederiz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta arama penceresinde “son görülme” sütununa tıklayıp hastanın kliniğinize son geliş tarihine göre yeniden-eskiye veya tam tersi sıralanmasını sağlayabilirsiniz.

Randevu takvimindeki renkler kayboldu, yardımcı olabilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yaşadığınız durumu, anlayabilmemiz için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki firma bilgileri tablosundaki e-posta adresimize ayrıntılarıyla iletmenizi rica ederiz. Sorunuzun cevabı için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Randevu sayfasını inceleyebilirsiniz. Haftaiçi 10.00-18.00 (12.30-13.30 öğle arası) saatlerinde iletişim numaralarımızdan destek talebinde bulunabilirsiniz.

Kullanıcı sekmesinden 'RAPOR' KISMINI KALDIRDIM fakat şu an ekleyemiyorum. Tik olan kısımlarda hiç gözükmüyor şu an.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yetkileri olan başka bir kullanıcınızdan, sizin kullanıcınızın RAPOR yetkilerini düzeltebilirsiniz. Tüm kullanıcılarınız için RAPOR yetkileri görünmüyorsa AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki firma bilgileri tablosundaki e-posta adresimizle iletişime geçmenizi rica ederiz.

Diyagnoz bölümünde endo bölümün de iki seçenek işaretli onu teke düşürüp seçemiyorum

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yaşadığınız durumu, anlayabilmemiz için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki firma bilgileri tablosundaki e-posta adresimize ayrıntılarıyla iletmenizi rica ederiz. Sorunuzun cevabı için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral ve AYARLAR > Diyagnoz sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Hatice Hanımın son yazdığı "Rapor" kısmına şifre olayını ben de istiyorum. Rapora herkes erişememesi lazım bu konuda bir düzenleme yapılmalı. Rapor kısmini kapatmak için yetki sinirlendirmesi yapınca randevular kısmi da kapanıyor o kişinin ekranında. Bir çözümü olmalı.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yetkilendirmeler arasında bağlantı yoktur, rapor için yaptığınız kısıtlama randevuyu etkilemez. AYARLAR > Kullanıcı’da oluşturduğunuz her kullanıcı için ayrı ayrı yetkilendirme yapabilirsiniz. AYARLAR > Kullanıcı’da sol üstteki kullanıcı listesinden ilgili kullanıcıyı seçip aşağıdaki “Kullanıcı Yetkileri” tablosundan tüm menüler için ayrı ayrı; verileri görme, yeni ekleme, düzenleme, silme yetkilendirmelerini yapabilirsiniz (örneğin raporlarla ilgili satırlardaki tüm tik işaretlerini kaldırmak gibi).

İyi günler daha öncede sormuştum rapor kısmına şifre koyma şansımız var mı diye ayarlar kullanıcıdan yapabileceğimizi söylediniz ama daha detaylı anlatabilir misiniz orada gözüken şifre koyma kişiye göre mi nasıl oluyor bilgi verirseniz

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Kullanıcı’da oluşturduğunuz her kullanıcı için ayrı ayrı yetkilendirme yapabilirsiniz. “Kullanıcı adı” ve “şifre”, kişinin hesabınıza girmek için kullanacağı bilgilerdir. AYARLAR > Kullanıcı’da sol üstteki kullanıcı listesinden ilgili kullanıcıyı seçip aşağıdaki “Kullanıcı Yetkileri” tablosundan tüm menüler için ayrı ayrı; verileri görme, yeni ekleme, düzenleme, silme yetkilendirmelerini yapabilirsiniz (örneğin raporlarla ilgili satırlardaki tüm tik işaretlerini kaldırmak gibi).

Endikasyona göre tercihimize göre hazır reçete nasıl hazırlarız ve kayıt ederiz

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Endikasyonlarla ilgili önerileriniz için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki e-posta adresimize endikasyon ve ilaçların ayrıntılarını iletebilirsiniz.

Ücret tarifesi olarak hasta ilk geldiği yılda otomatik kalması sorun yaratıyor. Güncellenemez mi kendiliğinden? bir de 2021 neden devreye girmedi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TDB 2021 tarifesi Ayarlar > Tarife bölümünde 2 Ocak 2021 tarihinden beri yüklü, mavi renkli "Yeni" düğmesiyle 2021 tarifesini ekleyebilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2021'e aktarmak için yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "hasta aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli, onay simgeli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "varsayılan tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz. TDB'nin yeni tarife yayınlamasını takip eden en kısa sürede tarifeyi Dr.DENTES'e ekliyoruz, tarifeyi eklediğimizi; görüşlerden, program içi bildirimden ve sosyal medya paylaşımlarımızla duyuruyoruz.

Yeni oluşturduğumuz hekim arkadaşa randevu giremıyoruz neden acaba.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yeni hekim eklediğinizde randevularını görebilmek için randevu defterinin sol üstündeki listeden hekim adının başındaki kutuyu işaretlemeniz gereklidir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhabalar, programın Videolar bölümüne özellikle protezler ve diğer tedavileri görselleştiren daha güncel videolar yükleyebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Telif hakları nedeniyle video kullanım izinleri maalesef kolayca alınamıyor. Lisansı kamuya açık bilgilendirici video iletirseniz veya lisansı size ait bir video iletirseniz Dr.DENTES'e ekleyebiliriz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp