Bilgisayarınızda inceleme yapılması için TeamViewer programını çalıştırarak 11:30'da +90 (506) 190 50 75 numaralı telefon ile iletişime geçebilirsiniz.
Uzak bağlantı ile yapılan inceleme sonucunda sistemde herhangi bir problem tespit edilmedi.
Merhaba, sisteminiz Mac bilgisayarımızda aşırı RAM ve CPU tüketimine neden oluyor ve kitliyor. Normal şartlarda imkansız bu şekilde tarayıcının kilitlenmesi ancak burada ciddi bir sorun olduğunu düşünüyorum arkadaşlar. Bununla ilgili revizyon yapmanızı rica ediyorum. Tıpkı 100mb Text'i hafızaya kopyalamak gibi bir yoğunlukta sistemi Mouse'u her şeyi kitliyor ne yazık ki. bilginize.
Bilgisayarınızda inceleme yapılması için TeamViewer programını çalıştırarak 11:30'da +90 (506) 190 50 75 numaralı telefon ile iletişime geçebilirsiniz.
Uzak bağlantı ile yapılan inceleme sonucunda sistemde herhangi bir problem tespit edilmedi.
Hastanın oral diyagnozunu yaparken kliniğe geldiğinde ağızında bulnan eski dolgu, kanal ve kronları bizim yaptığımızdan farklı ve çarpıcı bir görsel ile betimliyebilirsek tedavi yeni mi yoksa eski mi bir bakışta farkedilebilir diye düşünüyorum. Desteğini için teşekkürler.
Oral şemanın üstündeki "Diyagnozu farklı göster" ile diyagnoz kayıtlarını gri renkte gösterebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz.
Merhaba kolay gelsin hastalara hangi tarihte randevu verdiğimizi kolay sekilde bulma imkanımız var mı?
HASTA > Hasta Kartı'ndan hastanın randevu kayıtlarını görüntüleyebilir veya randevu kayıtlarınızın raporunu alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Randevu sayfalarını inceleyebilirsiniz.
Görmek istediğiniz randevunun oluşturulma tarihi ise; RANDEVU'da ilgili kaydın üzerine fare imlecini getirerek görebilirsiniz.
"Periodik kontrol tarihi gelen hastalara sms gönderildi" uyarısında hasta ismi de yazsa, hastanın p kontrol takibi ihmal edilmez. Uyarıya tıklayarak hasta ismine ulaşılabiliyor olduğunu biliyorum.
Periyodik kontrol tarihi aynı zamana denk gelen onlarca hatta yüzlerce hasta olabilir. Bundan dolayı hatırlatma uyarısında hasta adlarının da yer alacağı alan bulunmamaktadır.
Hastanın adına yazılan randevuları yazıcıdan nasıl alabilirim? Hasta kartında topluca listeleniyor ama yazdırma bulamadım.
Bir hastaya ait randevu kayıtlarını yazdırabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfasını inceleyebilir veya ilk ücretsiz eğitim hakkınızdan yararlanmak için randevu talep edebilirsiniz.
e-SMM üzerinde benim TC numaramın olması yerine vergi dairesi numaramın olmasını istiyorum.
e-İmzanızda kayıtlı bilgiler arasında TC No bulunur (VKN bulunmaz). Dr.DENTES-entegratör-GİB arasındaki entegrasyon TC No ile gerçekleşir. Bu yüzden faturada TC No bulunmalıdır.
Hekim değişikliği yapılamıyor.
Yardımcı olabilmemiz için şikayetinizi ayrıntılı (hangi işlem sırasında, nerede yaşandı gibi) ifade eder misiniz? İlk ücretsiz eğitim hakkınız için bize ulaşıp randevu talep edebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Merhabalar bugün bir hastam geldi hasta kartı oluşturdum fakat randevu sistemine ismini yazmadım ve hastanın adı soyadı hatırlamıyorum sadece günlük giriş yapılan hastaların kaydını görebilir miyiz? Teşekkürler.
RAPOR > Liste'den günlük kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Merhabalar, ortodonti randevularımız 15'er dakikalık oluyor. Bu durumda hastalarımıza randevu veremiyoruz. Bütün hastalarımıza mesaj gönderdiğimiz için randevu sekmelerini 15'er dakika olacak şekilde bir programlama yapmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.
Randevu açıklamalarına göre randevuların periyodunu ve randevu defterinin periyodunu düzenleyebilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Hasta kartında üstteki ok tuşları ile alfabetik sıradaki hasta kartına geçiş yapması lazım. Ama belirgin olan tuşlar tıklama yapınca soluklaşıyor inaktif oluyor, ekran yenileniyor ama hasta kartı değişmiyor. Sadece bende mi böyle acaba?
Teknik kararlar sebebiyle 5000'den fazla hasta kartı bulunan hesaplarda Hasta Kartı'ndaki alfabetik önceki/sonraki hastaya geçiş özelliği kapatılmıştır. Bunun dışında hastaları RAPOR > Liste'den alfabetik olarak listeleyebilirsiniz. (Ek olarak Hasta Kartı'nda alfabetik olarak önceki/sonraki hastaya geçmenin size sağladığı faydayı e-posta olarak bizimle paylaşmanızı rica ederiz.)