Kullanıcı Etkileşimleri

Kredi kartı kesintilerinin aylık takibini nasıl yapabiliriz? Rapor kısmına eklenebilir mi? Hangi doktorun hangi hastasından ne kadar kesildi gibi, aynı şekilde hak ediş hesabında da kredi kartı kesinitisinin yeri olmalı bence... Kolay gelsin, teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Rapor > Defter bölümünde Günlük/Aylık/Yıllık veya iki tarih aralığındaki banka kredi kartı Masraflarını görebilirsiniz. Masraf tedavi ücreti üzerine ilave olarak alınmalıdır. Böyle uygulanırsa Hak edişi etkilemez. Diğer türlü işletme kayıpları doğacaktır.

Merhabalar, geçmişe yönelik hastaya yapılan işlem kayıtlarında eksik ya da girilmemiş kayıt olup olmadığını anlamak üzere; randevu günleri ve işlem tarihlerini liste halinde yan yana görüp kontrol edebileceğimiz bir raporlama sekmesi mevcut mudur ? Mesela hasta 12 ocak,15 ocak ve 17 ocakta gelmiş randevusu sistemde var, geldi görünüyor ama işlemler 12 ve 15 ocakta girilmiş 17 sinde girilmeyi unutulmuş. Bunu liste şeklinde görüp inceleme yapabileceğimiz bir ara yüz var mıdır ?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta kartında bulunan "Gelecek Rand. Tar." kutucuğunun bitişinde bulunan takvim düğmesine basarak hastanın gelmiş-geçmiş bütün randevularını tablo halinde görebilirsiniz. İkinci bir sekmede Hasta Oral kartını açarak randevu ve tedavi eşleşmelerini kontrol edebilirsiniz. Güzel soru ve öneri için teşekkür ederiz.

Merhabalar onam formları hastalar tarafından dijital olarak imzalanabilse(klinikte bir tablet ve kalem yardımıyla)ve her hastanın dosyasına kaydedilebilse çok güzel olur. Hem kağıt israfı hem iş yükü olmaz bizim için çok teşekkürler

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Teknik olarak mümkün. Ancak kanuni olarak geçerli olup-olmayacağını öğrenip değerlendirmek gerekir. Bu konuda bize bilgi sunmanız olanaklı mıdır?

Merhabalar; hastalardan KVKK onayı almak günümüz şartlarında zorunlu hale gelmiştir. KVKK şartları sisteme tanımlanıp hastanın kayıtlı olduğu cep telefonuna kod gitse ve bu kodu biz sisteme girdiğimizde hasta otomatik olarak KVKK şartlarını onaylamış olsa çok iyi olur. Kağıt israfını önlemiş oluruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Teknik olarak mümkün. Ancak kanuni olarak geçerli olup-olmayacağını öğrenip değerlendirmek gerekir. Bu konuda bize bilgi sunmanız olanaklı mıdır?

Sisteminiz sürekli donur. Kulanmak için her defasında sayfayı komple kapatıp tekrardan açmak zorunda kalıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Uzak bağlantı yazılımı ile erişim sonucunda bilgisayarınızda sorun olduğu tespit edilmiş, donanım satıcınızla iletişim kurmanız bildirilmişti. Yazılımla ilgili başka yapabileceğimiz bir şey var mıdır?

Randevuyu ileri tarihe ertelemek için kısa bir yol var mı acaba ? Mesela 15 gün sonrasına direk kaydırmak taşımak için teşekkür ederim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevuya tıkladığınızda düzenleme ekranı altında 4 yönlü ok içeren düğme (Taşı) isteğinizi gerçekleştirir. Daha ayrıntılı bilgiye Yardım (?) menümüzde arama kutusuna "Randevu" yazarak erişebilirsiniz.

Merhabalar, hasta -> oral -> işlemler sekmesi altında oluşturulan, tedavi/planlama sekmesinde hasta için yapılan planlamaların isimler; planlama-1, planlama-2 vb. Şekilde sıralanmakta. Hasta için planlanan, cerrahi, ordotonti, restoratif gibi çoklu işlemlerde tek tek hangisinin olduğunu kontrol etmek zorunda kalınıyor. Planlamaların isimlerini özelleştirme seçeneği konulmasını talep ediyorum. Kullanıcıların işini kolaylaştıracağını düşünüyorum. İlginiz için teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gelecek sürümlerde değerlendirmeyi düşünüyoruz. Öneriniz için teşekkürler.

Merhabalar kolay gelsin,
kredi kartı ile alınan ödemelerde banka isimlerini sisteme ekleme olanağınız var mıdır?

iyi çalışmalar dilerim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Provizyon No alanına bankanın kısa SWIFT kodunu yazabilirsiniz.

Merhaba iyi çalışmalar , ödeme kısmında ekstra ödeme seçenekleri girebilsek çok iyi olur. Mesela bazı hastalarımızdan mail orderla ödeme alıyoruz. Onu da kredi kartı olarak girmek zorunda kalıyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Konu değerlendirilebilir. Çözüm olarak Açıklama bölümüne "mail order" ilavesi yapabilirsiniz.

Randevu sisteminde hekimlerimizden bir tanesi 20 dakika aralıklarla takvimi bölmek, diğerleri ise 15 dakikalık aralıklar ile bölmek istiyor. Bunu yapabilir miyiz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Şimdilik bir klinik için tek bir randevu aralığı söz konusu.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp