User Interactions

Sms kredisi olmasına rağmen yarın ki hastalara sms gönderilemedi mail’i geldi.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Operatör tarafında anlık bir yoğunluk oluşmuş. Bu gibi durumlarda otomatik gönderim saatinizi 1 saat ileri alabilir veya RANDEVU sayfasından elle gönderim yapabilirsiniz.

Hastanın oral kartına çürük kayıp kuron vs. gibi planlama yapmak istiyorum ancak sadece yaptığım tedavileri girebiliyorum. Yapmadığım tedavileri girsem bu sefer ücret alınmamış gibi görünüyor. İlerde yapmış mıydım yapmamış mıydım hatırlamam mümkün değil. Hastanın planlamasını yapmayınca da her gelişinde tekrar muayene edip incelemek zaman kaybı. Not kısmına yazmak da istemiyorum açıkçası akışımda sistematik bir düzende kolayca görebilmeliyim. Örneğin x tarihinde çürük işaretlediğim dişe y tarihinde KT yaptığımı o dişe mouse'u götürdüğümde hayalet pencerede tarihleri ve işlemleri görebilmeliyim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Oral'de hastanıza uygulamayı düşündüğünüz tedavileri kaydetmek için sınırsız sayıda planlama oluşturabilirsiniz. Masaüstü cihazlarda ilgili dişe farenin sağ tuşu ile tıklayarak, mobil cihazlarda ise dişe basılı tutarak; dişe kaydedilmiş diyagnoz, planlama ve tedavi kayıtlarının listesini görebilirsiniz. 08.07.2021'de katıldığınız Dr.DENTES eğitiminizde de hastalara "neden", "nereden" ve "nasıl" tedavi planı oluşturulduğu anlatılmıştır. Dr.DENTES'i daha etkin kullanarak klinik işlerinizi kolaylaştırmak için eğitim araçlarımızdan (ücretsiz eğitim, yardım kılavuzu vb.) uygun zamanlarınızda odaklanarak yararlanmanızı öneririz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba reçete kısmına Amoklavin, kloroben sprey ve andorex sprey ekler misiniz :)

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

İlaç bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletmeniz halinde ekleyebiliriz.

Farklı hasta ama aynı isim ve soyisim olunca nasıl ayırt edebiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Arama ekranında gösterilen Doğum Tarihi, Kayıt Tarihi, Son Tedavi Tarihi, Telefon gibi değerler ile ayırt edebilirsiniz.

2019 yılına ait olan oralde yer alan bilgi yakın tarihlerde uss gönderimi yapılmış. Uygunsuzluk bulunuyor ve çözüm bulamıyoruz gönderimi geri alabilmemiz için yol gösterebilir misiniz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Uzak bağlantı ile yapılan incelemede verinin daha önceden gönderildiği, yakın zamanda kayıtta güncelleme yapılması sebebiyle yeniden gönderip kuyruğuna alındığı, verinin 1 yıldan daha eski olduğu için hata mesajı gösterildiği anlaşılmış ve hata mesajı kaldırılmıştır.

Merhaba borclu listesini nasıl görüntüleyebilirim?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Borçlu hastalarınızı listeleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Bakiye sayfasını inceleyebilir veya ilk ücretsiz eğitim hakkınızdan yararlanmak için randevu talep edebilirsiniz.

Daha önce yapılan tedaviyi (boto*s) listeleme özelliği var mıdır? Hekim veya zaman kriterli.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Hekim ve tarihe göre belli bir tedavinin bilgilerinin raporunu alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Tedavi sayfasını inceleyebilirsiniz.

Keşke bir hastaya kaç kez randevu vermişiz, kaçında gelmiş hastanın adını yazdığımızda tüm randevu dökümü çıksa. Çıksın mı? Bence çıkmalı. Daha kullanışı olur. Teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Hasta Kartı'nda ve randevu raporunda hastanın randevu kayıtlarını ve gelip/gelmeme durumunu görebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Randevu sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Hasta kartında üstteki ok tuşları ile alfabetik sıradaki hasta kartına geçiş yapması lazım. Ama belirgin olan tuşlar tıklama yapınca soluklaşıyor inaktif oluyor, ekran yenileniyor ama hasta kartı değişmiyor. Sadece bende mi böyle acaba?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Teknik kararlar sebebiyle 5000'den fazla hasta kartı bulunan hesaplarda Hasta Kartı'ndaki alfabetik önceki/sonraki hastaya geçiş özelliği kapatılmıştır. Bunun dışında hastaları RAPOR > Liste'den alfabetik olarak listeleyebilirsiniz. (Ek olarak Hasta Kartı'nda alfabetik olarak önceki/sonraki hastaya geçmenin size sağladığı faydayı e-posta olarak bizimle paylaşmanızı rica ederiz.)

Merhaba, sisteminiz Mac bilgisayarımızda aşırı RAM ve CPU tüketimine neden oluyor ve kitliyor. Normal şartlarda imkansız bu şekilde tarayıcının kilitlenmesi ancak burada ciddi bir sorun olduğunu düşünüyorum arkadaşlar. Bununla ilgili revizyon yapmanızı rica ediyorum. Tıpkı 100mb Text'i hafızaya kopyalamak gibi bir yoğunlukta sistemi Mouse'u her şeyi kitliyor ne yazık ki. bilginize.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Bilgisayarınızda inceleme yapılması için TeamViewer programını çalıştırarak 11:30'da +90 (506) 190 50 75 numaralı telefon ile iletişime geçebilirsiniz.

Uzak bağlantı ile yapılan inceleme sonucunda sistemde herhangi bir problem tespit edilmedi.

We use cookies to enhance user experience, analyze site usage and assist in our marketing efforts. By continuing to browse our site or closing this banner, you acknowledge that you have read and agree to our Cookie Policy.
Whatsapp