Endikasyonlarla ilgili önerileriniz için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki e-posta adresimize endikasyon ve ilaçların ayrıntılarını iletebilirsiniz.
Endikasyona göre tercihimize göre hazır reçete nasıl hazırlarız ve kayıt ederiz
Endikasyonlarla ilgili önerileriniz için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki e-posta adresimize endikasyon ve ilaçların ayrıntılarını iletebilirsiniz.
Ücret tarifesi olarak hasta ilk geldiği yılda otomatik kalması sorun yaratıyor. Güncellenemez mi kendiliğinden? bir de 2021 neden devreye girmedi?
TDB 2021 tarifesi Ayarlar > Tarife bölümünde 2 Ocak 2021 tarihinden beri yüklü, mavi renkli "Yeni" düğmesiyle 2021 tarifesini ekleyebilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2021'e aktarmak için yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "hasta aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli, onay simgeli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "varsayılan tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz. TDB'nin yeni tarife yayınlamasını takip eden en kısa sürede tarifeyi Dr.DENTES'e ekliyoruz, tarifeyi eklediğimizi; görüşlerden, program içi bildirimden ve sosyal medya paylaşımlarımızla duyuruyoruz.
Yeni oluşturduğumuz hekim arkadaşa randevu giremıyoruz neden acaba.
Yeni hekim eklediğinizde randevularını görebilmek için randevu defterinin sol üstündeki listeden hekim adının başındaki kutuyu işaretlemeniz gereklidir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.
Merhabalar, programın Videolar bölümüne özellikle protezler ve diğer tedavileri görselleştiren daha güncel videolar yükleyebilir misiniz?
Telif hakları nedeniyle video kullanım izinleri maalesef kolayca alınamıyor. Lisansı kamuya açık bilgilendirici video iletirseniz veya lisansı size ait bir video iletirseniz Dr.DENTES'e ekleyebiliriz.
İyi günler rapor kısmına şifre koyma gibi bir durumumuz var mı? Gelir olarak herkes bakamasın yani gizleme gibi bir şansımız var mı öğrenebilir miyim?
AYARLAR > Kullanıcı’dan hesabınızda işlem yapacak ilgili kişiler için kullanıcı oluşturabilir ve her kısım için yetkilerini belirleyebilirsiniz.
Oral kısmında kliniğe gelen ilk hastada diyelimki olmayan dişleri var ve bende 3-5 3 üyeli köprü yapacağım aradaki dört numaralı dişin çekimini girmeden sistemde nasıl yok edebilirim?
HASTA > Oral'de hastada tespit ettiğiniz hastalıkları ve önceki hekimlerin yaptığı tedavileri diyagnoz olarak kaydedebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir veya ilk ücretsiz eğitim hakkınızdan yararlanmak için randevu talep edebilirsiniz.
Bize gelen e-faturaları Dr.DENTES'ten görüyoruz. Yalnız e-Fatura mükellefi olmayan firmaların bize kestiği e-Arşiv Faturalarını göremiyoruz ve bunu toparlamak hayli yorucu oluyor. Görüşmemiz esnasında bunun yazılımla alınabileceğini yalnız doğru olmadığını belirttiniz. Fakat birçok e-Fatura firması programında bu altyapıyı sağlıyor. Hatta faturanın direk görüntülenebiliyor. Çıktısı alınabiliyor. Bizde Dr.DENTES'te bu özelliği görmek isteriz. Ay sonu bize kesilen faturaları toparlamaktan bizi kurtarın lütfen.
Tarafınıza gelen e-Arşiv Faturaları Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) ait İnteraktif Vergi Dairesi'nin (İVD) internet sitesinden giriş yaparak listeleyebilirsiniz. GİB veya İVD bu veriyi entegrasyon ile sunmadığından ve biz de bu veriyi almak için resmi olmayan herhangi bir yola girmeyeceğimizden şu an Dr.DENTES'te gösterilmesi mümkün değildir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
İnteraktif Vergi Dairesi internet sitesi: https://ivd.gib.gov.tr
Ödeme tamamlandıktan sonra tedavi planı siliniyor. Tedavi planına ve hangi dişe ne işlem yapıldığına ulaşılabilirse daha iyi olur.
Ödeme kaydettiğinizde tedavi planlamasının otomatik silinmesi fonksiyonu yoktur. Yaşadığınız durumu hangi işlemleri yaparak oluşturduğunuzu AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki firma bilgileri tablosunda yer alan e-posta adresimize iletebilirsiniz.
Sms kredisi olmasına rağmen yarın ki hastalara sms gönderilemedi mail’i geldi.
Operatör tarafında anlık bir yoğunluk oluşmuş. Bu gibi durumlarda otomatik gönderim saatinizi 1 saat ileri alabilir veya RANDEVU sayfasından elle gönderim yapabilirsiniz.
İyi günler daha öncede sormuştum rapor kısmına şifre koyma şansımız var mı diye ayarlar kullanıcıdan yapabileceğimizi söylediniz ama daha detaylı anlatabilir misiniz orada gözüken şifre koyma kişiye göre mi nasıl oluyor bilgi verirseniz
AYARLAR > Kullanıcı’da oluşturduğunuz her kullanıcı için ayrı ayrı yetkilendirme yapabilirsiniz. “Kullanıcı adı” ve “şifre”, kişinin hesabınıza girmek için kullanacağı bilgilerdir. AYARLAR > Kullanıcı’da sol üstteki kullanıcı listesinden ilgili kullanıcıyı seçip aşağıdaki “Kullanıcı Yetkileri” tablosundan tüm menüler için ayrı ayrı; verileri görme, yeni ekleme, düzenleme, silme yetkilendirmelerini yapabilirsiniz (örneğin raporlarla ilgili satırlardaki tüm tik işaretlerini kaldırmak gibi).