Yetkili başka bir kullanıcınız HASTA > Not ve Görüntü erişiminizi kısıtlamış veya AYARLAR > Klinik’te “Notları Gizle” ayarınız açık durumda olabilir. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Sistemimdeki hastaların not ve görüntü kısmını nasıl aktif hale getirebilirim? Hasta kartı sayfamda göremiyorum.
Yetkili başka bir kullanıcınız HASTA > Not ve Görüntü erişiminizi kısıtlamış veya AYARLAR > Klinik’te “Notları Gizle” ayarınız açık durumda olabilir. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Grup olarak seçtiğimiz hastaları tarihsel şekilde listeleme nasıl yapılabilir?
RAPOR > Liste’den “grup” kıstasıyla hastalarınızın gruplarına göre rapor alabilir, aldığınız raporda “kayıt tarihi” sütununa tıklayıp hasta kartı oluşturulma tarihine göre yeniden-eskiye veya tam tersi sıralanmasını sağlayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Hasta kartı her açtığımda ve planlama girdiğimde para birimini değiştirmek zorunda kalıyorum bunu tl olarak sabitlemek istiyorum.
HASTA > Hasta Kartı ve Oral’de varsayılan olarak gelen döviz cinsini değiştirmek için AYARLAR > Tarife’de TL para birimli bir tarifenizi seçip sağ üstteki mor renkli “varsayılan tarife” düğmesi ile varsayılan tarife haline getirmelisiniz, HASTA > Hasta Kartı’nda da hastayla çalıştığınız “para birimi”ni seçebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
İyi günler şu an olan mevcut şifreyi nasıl değiştirebiliiz acaba sisteme giriş şifresi?
AYARLAR > Kullanıcı’da şifre değişikliği yapmak istediğiniz kullanıcıyı “Kullanıcı” listesinden seçip, turkuaz renkli “Değiştir” düğmesine bastıktan sonra yeni şifreyi “Şifre” alanına yazıp yeşil renkli “Kaydet” düğmesiyle kaydedebilirsiniz.
Aldığımız, hasta kartına kaydettiğimiz görüntülere not ekleyebiliyormuz? RVG görüntülerine diş numarası ve tarih ekleme olanağı var mı? Ya da programa bu özellik eklenebilir mi?
Görüntü ve notları eşleştirebilirsiniz. Görüntüleri çene ya da diş numarasıyla eşleştirebilirsiniz. HASTA > Not ve Görüntü’de görüntülerin ön izlemesinin sağ üstünde eklendiği tarih gösterilir. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
TC olmadan kayıt yapamaz mıyız?
İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. “Görüş Bildir” kullanıcılarımızın; görüş, öneri, şikayet ve kılavuzda anlatımı bulunmayan sorularını ilettiği kısımdır. Bu kapsamdaki kullanıcı görüşlerinin kalabalıkta kaybolmaması için; kullanım hakkında tüyolar, hesaba ilişkin bilgilendirme vb. alakasız konular cevaplanmaz. Bu konularda iletişim e-postamız veya WhatsApp hesabımızdan iletişime geçebilirsiniz.
Hasta kartından aile kaydını nasıl oluşturabiliriz. Ödemeyi toplu şekilde nasıl girebiliriz
HASTA > Hasta Kartı’nda “Aile” oluşturup, HASTA > Hesap’ta “aile hesabı”nı görebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz.
Merhaba Exceldeki hasta kayıtlarımı sisteme nasıl aktarabilirim
İletişim e-posta adresimize dosyalarınızı iletmeniz halinde teklif sunabiliriz.
Veri kısıtlamasına anlam veremiyorum
Veri boyutu,aylık trafik
Veri boyutu: Dr.DENTES’te kayıtlı verilerinizin toplam boyutudur.
Aylık trafik: Dr.DENTES ile 1 ay içerisinde kurduğunuz etkileşimin boyutudur.
Veri teknolojisi gereği; size sunulan saklama hizmetinin sınırları bulunmaktadır. 11 Pits Caries ile 46, 47 MOD Kavite büyüklükleri aynı olmadığı gibi 1 GB ile 1 TB (1024 GB) aynı değildir. Enterprise SSD disk hız ve ücret açısından piyasadaki isim benzerlerinden çok daha pahalı ve sürekli kullanımda olduğundan en fazla 2 yıl ömürlüdür. Biz ortalama en fazla 1,5 yılda bir tüm Enterprise SSD disklerimizi ve bunlara bağlı sistemlerimizi yeniliyoruz.
Planlama yapıp fiyat bilgisi verdiğimiz ama tedaviyi kabul edip etmeyeceği belli olmayan hastaları aday hasta listesine ekleyebileceğimiz bir düğme olsa daha sonra kontrol edip gerekirse tedaviyi kabul etmeyen hastaları silebilme imkanı olur. Değerlendirirseniz sevinirim.
Randevu kaydı bulunan ancak henüz tedavi kaydı işlemediğiniz hastaları ilgili randevuya tıklayınca açılan penceredeki yeşil renkli göz simgeli düğme ile “Aday Hasta” listesine ekleyebilirsiniz. RAPOR > Aday Hasta’dan bu hastaları takip edebilirsiniz. Aday hasta olarak kaydettiğiniz hastaya tedavi işlediğinizde otomatik olarak “hasta oldu” durumuna getirilir. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.