HASTA > Oral'de fatura kesildiği veya USS'ye gönderildiği için kilitlenen tedavinin tutarının değiştirilebilmesi sağlandı. Tutarın yanındaki "Değiştir" simgesiyle yapabilirsiniz.
HASTA > Oral'de fatura kesildiği veya USS'ye gönderildiği için kilitlenen tedavinin tutarının değiştirilebilmesi sağlandı. Tutarın yanındaki "Değiştir" simgesiyle yapabilirsiniz.
Tevkifatlı e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-Serbest Meslek Makbuzu (e-SMM) kesilebilmesi sağlandı.
Merhaba. Listede arama yaparken pedodonti hastaları, ortodonti hastaları gibi hastaları alan alan ayrı görebileceğimiz bir seçenek olmasını istiyoruz.
HASTA > Hasta Kartı'nda "Grup" alanının yanındaki mavi renkli, "+" simgeli "Yeni" düğmesiyle grup oluşturabilirsiniz (örneğin "ortodonti", "protez", "pedodonti" vb.). Bir kere oluşturulan grup daha sonraki hasta eklemelerinde veya düzenlemelerinde "Grup" alanındaki listeden seçilir. RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde "Grup" alınında listelemek istediğiniz hasta grubunu seçip "Listele" düğmesine basarak ilgili gruba kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.
Merhaba. Sokağa çıkma yasaklarıyla ilgili hasta dosyasından ulaşılabilecek hazır bir form oluşturulabilir mi?
Hastalarınıza Dr.DENTES ile randevu SMS'i göndererek sokağa çıkma yasağında tedaviye gelmelerini sağlayabilirsiniz. SMS kullanımı için AYARLAR > Hakkımızda sayfasından bilgi alabilirsiniz. Bunun dışında başka bir amaçla bildirdiyseniz e-posta ile detaylı olarak iletmenizi rica ederiz.
Merhaba, 1 hafta öncesine ait sms kayıtlarını görebiliyor muyuz?
Son 50 SMS kaydına erişebilirsiniz.
Onley ve Onley (Seramik) tedavilerinin Oral şemada gösterilmesi sağlandı.
Kolay gelsin 3 kere falan kayıtlı olan numaralar ve notlar silindi. Bu neden olabilir ?
Değerli kullanıcımız;
Silindiğini düşündüğünüz kayıtların yazıldığı "Hasta adı, kaydı yaptığınız tarih, saat" gibi kesin bilgileri iletmeniz halinde; ayrı bir yerde verilerinizin ham kopyasının tutulduğu LOG kayıtlarını inceleyip İZ SÜREBİLİRİZ. Bu, iş yükü açısından bizi yoran bir çalışmadır. Bizim açımızdan Fuzulî bir meşguliyet olmaması için ücret talebinde bulunmaktayız. Ancak veri kaybından emin iseniz ve İZ SÜRME sonucunda yazılım kaynaklı kayıp yaşadığınız tespit edilir ise; ÜCRETİNİZ İADE EDİLİR, hatalı programladığımız bölüm veya bölümleri de yeniden programlayarak düzeltmiş oluruz. 2014'den bugüne kadar benzer şekilde gelen 13 istek olmuştur. Ücret alınarak inceleme yapılmış ve şu sonuçlar çıkmıştır:
1. 5 adet hasta kartı silindiği iletilmiş ancak yapılan incelemede hasta isimlerinin değiştirildiği tespit edilmiştir. (Zaten daha önceden kaydedilmiş hasta kartını silmek için ŞİFRE girişi gereklidir!)
2. 6 adet hastadan alınan para kaydının kaybolduğu iletilmiş yapılan inceleme sonucunda HANGİ kullanıcı tarafından, IP, saat, dakika, saniye ve salisede SİLİNDİĞİ ortaya konmuştur.
3. 2 farklı istekte ise "Kaydet"me işlemine ait hiçbir LOG kaydına rastlanmamıştır. Yani kaydet düğmesine basılmadan başka bir ekrana geçilmiştir.
Şayet bahsettiğiniz konulardan emin iseniz yukarıda saydığımız çalışma kaideleri çerçevesinde verilerinizi YAZILI İZİN VE İSTEĞİNİZ doğrultusunda inceleyebiliriz.
Konuyu bilgilerinize sunar, başarılı çalışmalar dileriz.
Hasta kartı>oral sayfasında yazdır bölümü çalışmıyor. Yazdır sekmesine tuşluyoruz, dakikalarca yazdırma ekranı gelmiyor. Tarayıcımız firefox.
FireFox PDF görüntüleyici güncelleme almış yeni güncelleme sebebi yaşanan bir sorundur. Yazdır penceresini kapatıp, görüntüleme ekranındaki alanda bulunan yazdır düğmesini kullanarak yazdırabilirsiniz.
Güncel tarayıcı olarak Google Chrome'u kullanabilirsiniz.
Yabancı para birimi ile e-Fatura ve e-Arşiv Fatura kesilebilmesi sağlandı. Yabancı para birimli fatura kalemleriniz olduğunda "Döviz Kuru" alanı açılır ve fatura tarihindeki kur otomatik olarak gelir. İstenirse kurda değişklik yapılabilir.
Günlük randevuları nasıl yazdırabiliyoruz?
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfasını inceleyebilirsiniz.